Zakończył się kolejny etap programu ulepszania składów produktów OSHEE. Obecnie już 90% produktów z portfolio marki jest wolnych od sztucznych barwników i aromatów, które zastąpiono w pełni naturalnymi odpowiednikami lub całkowicie wyeliminowano. Proces udoskonalania receptur firma rozpoczęła w 2017 roku. Dotychczas OSHEE wykluczyło z produkcji olej palmowy
i od roku sukcesywnie obniża zawartości cukru w swoich wyrobach.
Stosowane przez producentów sztuczne dodatki do żywności budzą we współczesnych konsumentach rosnący niepokój. Jak pokazuje międzynarodowe badanie Nielsen Global Health and Ingredient-Sentiment Survey, aż 75 proc. respondentów niepokoi się o skutki długofalowego przyjmowania z pożywieniem sztucznych składników. Świadomi roli odpowiedniej diety w ogólnym stanie zdrowia zwracają coraz większą uwagę na jakość pokarmów i unikają sztucznych aromatów (62%) oraz barwników (61%), obawiając się ich negatywnego wpływu na zdrowie.
OSHEE, jako marka koncentrująca się na promowaniu sportu i zrównoważonej diety, w 2017 roku wprowadziła program udoskonalania receptur produktów ze swojego asortymentu. W ciągu dwóch lat firmie udało się wyeliminować większość sztucznych barwników oraz aromatów, zastępując je w pełni naturalnymi. Dzięki temu 90% produktów z portfolio marki jest wolne od tego typu dodatków.
Naturalne aromaty i barwniki znajdziemy we wszystkich napojach energetycznych oraz witaminowych (OSHEE Vitamin Energy, OSHEE Vitamin Water). W części produktów zastąpiono je sokami owocowymi. Ze składów batonów OSHEE usunięto sztuczne aromaty. W niektórych wyrobach, np. w OSHEE Vitamin Fruit, udało się też całkowicie wykluczyć jakiekolwiek barwniki, bez szwanku dla ich walorów estetycznych i smakowych.
Zmiany receptur najbardziej widoczne są na etykietach najnowszej linii naturalnych napojów dla sportowców. Krótkie składy OSHEE Natural Sports Drink są zupełnie pozbawione konserwantów, słodzików, barwników oraz szkodliwego syropu glukozowo-fruktozowego, który zastąpił cukier trzcinowy.
OSHEE obniżając zawartości cukru, wycofując sztuczne barwniki i aromaty oraz wykluczając z produkcji olej palmowy sukcesywnie realizuje plan trwałego udoskonalania receptur. Dzięki tym długofalowym działaniom, marka ma do zaoferowania konsumentom bogaty asortyment coraz zdrowszych wyrobów spożywczych o wysokiej jakości.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.