Z rynku FMCG

Ambasadorzy marki Debic

Środa, 16 stycznia 2019
Pracując z produktami przeznaczonymi dla profesjonalistów nie sposób nie liczyć się z ich zdaniem i potrzebami. Firma, FrieslandCampina, tworząc specjalną gamę produktów pod marką Debic dedykowała je fachowcom z branży HoReCa oraz cukierniczej, przy stałej współpracy ze strony przyszłych użytkowników. Dotyczyło to zarówno etapu tworzenia nowej receptury, jak również odpowiedniego doboru istniejących już produktów do potrzeb konkretnego rynku.
Za początkami programu „Ambassador’s network” stoją Tom van Meulebrouck – szef kuchni, Holender oraz Bruno van Vaerenbergh – cukiernik z wieloletnim doświadczeniem, pochodzący z Belgii. Podróżując po różnych krajach, w których jest obecny Debic zauważyli potrzebę wsparcia przekazywanej wiedzy pokazami oraz warsztatami kulinarnymi i cukierniczymi. Stąd narodził się pomysł nawiązania współpracy z profesjonalistami, których wizja podejścia do pracy, a zatem również niezbędnych produktów jest spójna z marką Debic.

Poniżej przedstawiamy sylwetkę jednego z Ambasadorów marki Debic w Polsce.

Paweł Mieszała
Jeden z najbardziej uznanych i cenionych cukierników w Polsce. Odbywał staże we Francji oraz Belgii, do dziś kontynuując współpracę z tamtejszymi, wybitnymi cukiernikami. W 2000 roku – Mistrz Szkolący i odpowiedzialny za przygotowanie Marleny Szymaś do Mistrzostw Świata Młodych Cukierników – Lisbona (wynik – I miejsce). W 2002 roku – Mistrz Szkolący i odpowiedzialny kreatywnie za przygotowanie Michała Doroszkiewicza do Mistrzostw Świata Młodych Cukierników – Poznań (wynik – I miejsce). W 2013 roku – Mistrz Szkolący i odpowiedzialny za przygotowanie Mariusza Góreckiego do Mistrzostw Świata Młodych Cukierników – Rio de Janeiro. W latach 1995-2004 wykładowca w Europejskiej Szkole Mistrzów „Proffesional” oraz w Akademii Zeelandia. Tegoroczny podwójny, brązowy medalista kulinarnych Mistrzostw Świata w Luksemburgu. Autor albumu „Wykwintne desery polskie”. Od 2016 roku chef i właściciel Cukierni Pawlova.

Chęć bycia Ambasadorem marki Debic to oczywiście nie jest przypadek. W całej swojej ponad 20 letniej karierze wielokrotnie używałem jej produktów. Marka ta zawsze była postrzegana przeze mnie jako produkt premium, wykorzystywany nie tylko przez szefów cukierni, ale również przez szefów kuchni. Produkty pozwalają mi na zachowanie wysokiej jakości i powtarzalności moich wyrobów cukierniczych oraz stwarzają ogromne możliwości rozwoju i tworzenia nowych receptur. Miałem przyjemność dwukrotnie odwiedzić centrum innowacji firmy FrieslandCampina oraz śledzić proces produkcji. Kontrola jakości na każdym etapie procesu produkcyjnego potwierdziła moje zdanie na temat jakości produktów marki Debic – mówi Paweł Mieszała.



tagi: Debic , ambasadorzy marki , FrieslandCampina ,