Kampanie i Promocje

Campari z nową odsłoną kampanii Red Diaries 2019 i filmem „Entering Red” w reżyserii Matteo Garrone

Czwartek, 10 stycznia 2019
Kultowy włoski aperitif rozpoczyna 2019 rok tajemniczym filmem „Entering Red”, inaugurującym kolejną odsłonę kampanii Campari Red Diaries. „Entering Red” to nie tylko intrygująca i zaskakująca historia, ale też celebracja kultowego Negroni – charakterystycznego koktajlu bazującego na Campari i obchodzącego w tym roku swoje setne urodziny.
Kampania Campari Red Diaries, która rozpoczęła się w 2017 roku, bazuje na projekcie słynnych kalendarzy Campari – dobrze znanych wszystkim fanom świata mody. Tegoroczna odsłona, nawiązująca do hasła marki, według którego „każdy koktajl opowiada swoją historię”, skoncentrowana jest wokół filmu „Entering Red”. Krótkometrażowy obraz w reżyserii wielokrotnie nagradzanego reżysera i nominowanego do nagrody Oscara w 2019 roku za film „Dogman”, Matteo Garrone, prezentuje ekscytującą podróż prowadzącą przez Mediolan. Jest to miejsce narodzin kultowego aperitifu o intensywnie czerwonym kolorze, uosabiającego intrygującą przygodę jaką jest odkrywanie Campari. Film jest celebracją dwóch prawdziwie włoskich ikon, rozpoznawalnych na całym świecie, a dodatkowego smaku nadaje mu fakt, że odbywa się to w kulminacyjnym dla marki roku. W główne role w filmie wcielili się Ana de Armas, urodzona na Kubie aktorka, jedna ze wschodzących gwiazd kina latynoamerykańskiego oraz jeden z najbardziej rozpoznawalnych, włoskich aktorów młodego pokolenia, Lorenzo Richelemy. W obsadzie pojawiają się także gościnnie „czerwone ręce” Campari – sześciu najlepszych barmanów z całego świata, którzy prezentują swoje umiejętności w tworzeniu ikonicznego Negroni.

Nasze koktajle są czymś więcej niż tylko napojem. Każdy z nich opowiada swoją historię, a w tym roku okazja jest wyjątkowa - celebrujemy rocznicę powstania ikonicznego Negroni – mówi Bob Kunze-Concewitz, Dyrektor Generalny Grupy Campari. Kampania Campari Red Diaries ożywi ten koktajl, którego oryginalny przepis w 2019 roku będzie miał już 100 lat. Zabierze też widzów w niezwykłą podróż w świat czerwieni. Legendarna receptura, której Campari jest kluczowym składnikiem, to żywa historia. Wspaniale więc będzie zobaczyć jego ekranizację, wspartą wielkimi talentami aktorów, reżysera oraz barmanów i fanów Campari z całego świata.

Film „Entering Red” będzie miał swoją premierę 5 lutego 2019 roku w Mediolanie, podczas wielkiej gali, po której obędzie się ogólnoświatowa, cyfrowa premiera na  oficjalnym kanale marki Campari w serwisie YouTube.

Campari to współczesny, przyciągający uwagę klasyk. Receptura, która pozostaje niezmieniona, powstała w Novarze w 1860 r. i jest podstawą kilku najbardziej znanych na świecie koktajli. Campari to napój alkoholowy uzyskiwany z naparu z gorzkich ziół, aromatycznych roślin oraz owoców zmieszanych z alkoholem i wodą. Dzięki żywemu, czerwonemu kolorowi, intensywnym aromatom i inspirującemu smakowi Campari stanowi od zawsze synonim intrygującej przyjemności, rozwijającej się w urzekające smakowe doświadczenie. Wartości te uczyniły markę Campari sławną na całym świecie jako symbol pełnego pasji włoskiego stylu i doskonałości.

Więcej informacji dostępne będzie na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych marki.
Kulisy powstawania filmu „Entering Red” można obejrzeć już teraz w serwisie YouTube pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=NvdWLSBQg-g


tagi: Campari, kampania, Red Diaries 2019, „Entering Red”, Matteo Garrone,