Kampanie i Promocje

Polska kuchnia regionalna w nowej kampanii marki Vegeta

Czwartek, 20 grudnia 2018
Marka Vegeta rozpoczęła kampanię promującą polską kuchnię regionalną. Na nowych opakowaniach produktów Vegeta 200g znajdują się nazwy 14 inspirujących przepisów wraz z dedykowaną ikoną: Regionalne Potrawy. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej i handlowej, Internecie, na YouTube oraz na Facebooku: Sekrety Mojej Kuchni.
Vegeta od dziesięcioleci inspiruje konsumentów do przygotowywania różnorodnych potraw. Opakowania produktów w nowych odsłonach zachęcają do poznania najlepszych regionalnych dań, m.in. potrawki rybnej po kaszubsku, złocistego kurczaka po krakowsku czy tradycyjnej zalewajki łódzkiej. Vegeta zachęca tym samym do kulinarnego poznania regionów Polski – każdy z nich posiada własne unikalne smaki, które warto wypróbować w domowym zaciszu. Promując regionalną kuchnię polską, marka wskazuje na wszechstronność zastosowania przypraw Vegeta.

Działaniom promocyjnym towarzyszyć będzie konkurs „Poznaj kuchnię regionalną z Vegetą”, w którym można wygrać wyjazd na weekend do luksusowego hotelu dla dwóch osób, 20 zestawów 2 sztuk bulionówek do zupy oraz 30 koszy z produktami Vegeta i Podravka.



tagi: Polska kuchnia regionalna , kampania , Vegeta , Podravka ,