Rozmowy niefiltrowane

Świąteczna atmosfera

Środa, 12 grudnia 2018 HURT & DETAL Nr 12/154. Grudzień 2018
Klienci przywiązują się do sprzedawcy i to jest bardzo miłe. Za każdym razem jak obsługuję klientów w zastępstwie za ekspedientkę cieszą się, że mnie widzą i pytają czy na kolejny dzień też będę. Miałam kilka razy taką sytuację, że przed Bożym Narodzeniem klienci potrafili na schodach zawrócić mnie w trakcie noszenia towaru i złożyć życzenia. Jest to bardzo sympatyczne, że o nas pamiętają. Panie z kolei przed świętami dzielą się swoimi przepisami na potrawy. Rozmowa zaczyna się o produkcie, później nawiązuje do potrawy i za chwilę dochodzi do wymiany przepisami. Szczerze mówiąc skorzystałam z nich nie raz i mogę powiedzieć, że było warto. Do tej pory jak się widzę z tymi paniami, rozmawiamy i wymieniamy spostrzeżenia. Jest to bardzo miłe, że oprócz obsługi mamy taki kontakt z klientami.
Ewelina Korpysz
Manager sklepu w Białej Podlaskiej




tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,