Wiadomości

Browar Jastrzębie S.A. przedłuża kampanię na Beesfund

Poniedziałek, 10 grudnia 2018
Browar Jastrzębie S.A., Spółka działająca w branży piwowarskiej, przedłuża termin kampanii equity crowdfunding prowadzonej poprzez platformę finansowania udziałowego Beesfund do końca grudnia 2018 r. Browar pozyskał z niej jak dotąd ponad 1,38 mln zł od blisko 1.800 akcjonariuszy i nadal zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.
W ramach kampanii crowdfundingowej prowadzonej poprzez platformę Beesfund, która rozpoczęła się październiku 2018 r., Spółka chce pozyskać do 4 mln zł. Kapitał ten zostanie przeznaczony na wybudowanie browaru, w tym zakup kadzi i osprzętu browarniczego, dzięki czemu Spółka zamierza osiągnąć ważną pozycję na rynku browarów rzemieślniczych w Polsce. Do tej pory akcje Browaru Jastrzębie S.A. w ramach kampanii na Beesfund objęło 1.798 inwestorów, którzy zainwestowali ponad 1.383 tys. zł. Jest to tym samym ogromny społeczny sukces zbiórki, bowiem żadnej innej spółce nie udało się pozyskać środków od tak dużej liczby akcjonariuszy w kampanii equity crowdfunding. Spółka oferuje inwestorom do 17.400.000 szt. akcji, które będą stanowiły 35,15% udziału w jej kapitale zakładowym. Następnym etapem rozwoju Browaru Jastrzębie S.A. ma być upublicznienie na rynku NewConnect. Zarząd Spółki bardzo dobrze ocenia dotychczasowe rezultaty kampanii realizowanej poprzez Beesfund i zwraca uwagę na ogromną liczbę inwestorów, którzy zdecydowali się objąć jej akcje.

„Liczba akcjonariuszy, którzy objęli nasze akcje przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Nie pozyskaliśmy jeszcze pełnej zaplanowanej kwoty 4 mln zł, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć termin zapisów. Pozyskany kapitał planujemy wykorzystać na budowę naszego browaru. Kolejnym etapem ma być debiut na rynku NewConnect. Jesteśmy przekonani, że upublicznienie Spółki na alternatywnym rynku powinno nas jeszcze bardziej uwiarygodnić, a także umożliwić wzmacnianie pozycji.” - podkreśla Piotr Piekarski, Prezes Zarządu Spółki Browar Jastrzębie S.A.

Browar Jastrzębie S.A. bardzo dynamicznie zwiększa swój udział w polskim rynku browarów „kraftowych”. Ze względu na coraz wyższą popularność marki i mody na tzw. „krafty”, założyciele Spółki podjęli decyzję o uniezależnieniu się od zewnętrznych dostawców i zbudowaniu własnego browar. Aktualnie Browar Jastrzębie S.A. posiada w swojej ofercie aż 9 piwnych stylów, od standardowego Pilsa po mniej klasyczne pozycje takie jak: New Zeland Pale Ale lub Sorachi Ace Single Hop. Linia produktów zawiera obecnie m.in. takie piwa jak: Jastrzębskie Inwestorskie, Jastrzębski Pils, Jastrzębska Belgian IPA, Jastrzębska Double IPA czy Jastrzębskie Trzy Zboża. Budowa własnego browaru pozwoli poszerzyć ofertę o kolejne piwne smaki.

Kampania Browaru Jastrzębie S.A. na platformie Beesfund potrwa do 31 grudnia 2018 r. Szczegóły dotyczące emisji znajdują się na stronie - www.jastrzebie.beesfund.com

Browar Jastrzębie S.A. to Spółka założona w 2017 r., która planuje zrealizować inwestycję polegającą na budowie browaru rzemieślniczego, wykorzystując do tego posiadany majątek, m.in. nieruchomość, pozwoleń i zgód, prawa własności technologii produkcji piwa oraz projektu wykonania instalacji technologicznej, a także wypracowany know-how.



tagi: Browar Jastrzębie , kampania , Beesfund , NewConnect ,