Kampanie i Promocje

Smaki zjednoczone z Ameryki!

Wtorek, 04 grudnia 2018
Branża śliwki kalifornijskiej wystartowała z piątą edycją programu marketingowego promującego ten owoc na polskim rynku. Jednocześnie California Prune Board dołączyła do inicjatywy „Ameryka od Kuchni”, koordynowanej przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie.
Rosnąca świadomość

Wśród badanych konsumentów rośnie świadomość tego, że w Kalifornii produkowana jest suszona śliwka. W 2014 r. 63 proc. ankietowanych była świadoma tego faktu natomiast w 2017 r. już 67 proc.

Taki stan rzeczy cieszy Esther Ritson – Elliott, stojącą na czele europejskiego zespołu California Prune Board – wspólnie z branżą plantatorów i firm pakujących z Kalifornii, produkującą owoce uważane za najlepsze suszone śliwki na świecie, pracujemy nad tym aby dobra reputacja śliwki kalifornijskiej wzmacniała się zarówno w Polsce jak i w całej Europie. Konsumenci coraz lepiej rozumieją, że suszone śliwki z Kalifornii są owocami wysokiej jakości, za które warto zapłacić więcej, ponieważ niosą za sobą wyjątkowe korzyści smakowe i zdrowotne. Natomiast nasi partnerzy, którzy posiadają śliwki kalifornijskie w swoim biznesowym portfolio mają pewność, że dostarczają swoim klientom produkt wysokiej i powtarzalnej jakości – mówi ekspertka.

Rozwój rynku

Głównym celem programów marketingowych prowadzonych przez California Prune Board jest wspieranie rynku poprzez inwestycje w badania, edukację oraz promocję kategorii śliwki kalifornijskiej.

W tym roku kalifornijska branża włączyła się również w działania programu „Ameryka od Kuchni” prowadzonego przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie. Jest to inicjatywa informacyjna powołana w odpowiedzi na liczne zapytania dotyczące produktów z USA. W programie bierze udział większość zrzeszeń producentów artykułów rolno-spożywczych z USA, obecnych na rynkach europejskich. Jednym z licznych projektów programu „Ameryka od Kuchni” była wystawa targowa producentów żywności z USA w specjalnym amerykańskim pawilonie podczas targów GASTROFOOD® na początku listopada br. w Krakowie, gdzie śliwka kalifornijska gościła na ekspozycji wspólnie z licznymi reprezentantami biznesów spożywczych ze Stanów Zjednoczonych.



tagi: Śliwka Kalifornijska, California Prune Board, Ameryka od Kuchni, Dział Rolny Ambasady USA,