Kampanie i Promocje

Godzina Mistrzów Ż – nowa aktywacja od Żywca

Piątek, 30 listopada 2018
Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej już od 1856 roku stoją na straży jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Każda partia, zanim opuści mury browaru, musi zostać poddana ich rygorystycznej ocenie. To, dlatego żywieccy piwowarzy – Mistrzowie Ż – od dziesięcioleci spotykają się codziennie o tej samej godzinie, aby wziąć udział w tej ważnej degustacji. Doceniając ich kunszt, marka Żywiec, rozpoczęła właśnie aktywację – Godzinę Mistrzów Ż, podczas której codziennie do wygrania są ręcznie robione zegarki oraz szklanki do serwowania specjalności Żywca.
Bohaterami kampanii i konkursu „Godzina Mistrzów Ż” są autentyczni browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej, którzy stoją za recepturami piwnych specjalności Żywca. Celem akcji jest odkrywanie przed konsumentami bogactwa piwnego świata oraz tajników warzenia piwa. Jednym z nich jest Godzina Ż, podczas której żywieccy piwowarzy spotykają się, aby sprawdzić jakość warzonego piwa i upewnić się, że każda partia spełnia najwyższe wymogi.

Od 26 listopada do 16 grudnia br. na stronie style.zywiec.com.pl każdy dorosły wielbiciel piwa Żywiec może wziąć udział w konkursie „Godzina Mistrzów Ż”. Codziennie, punktualnie o godzinie 19.00, publikowane jest nowe zadanie, aktywne jedynie przez godzinę. Aby mieć szansę na wygraną, należy wejść na stronę marki między 19.00 a 20.00 i odpowiedzieć na zadane pytanie. Każdego dnia do wygrania jest ręcznie robiony zegarek marki Plantwear oraz szklanki do piwa dedykowane poszczególnym gatunkom piwnych specjalności Żywca. Obecnie dostępne są: Białe, Porter, APA, Amerykańskie Pszeniczne i tegoroczna nowość – Żywiec Sesyjne IPA.

Żywiecka Szkoła Piwowarska to symbol browarniczego kunsztu i najwyższej jakości – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Kierownik Marki Żywiec. Żywiec od lat otwiera przed konsumentami drzwi do piwnego świata, odkrywając jego sekrety. Godzina Mistrzów Ż to kolejna szansa dla miłośników piwa, aby lepiej poznać żywieckie piwne specjalności oraz ten wyjątkowy rytuał naszych mistrzów.

Aktywacji towarzyszy kampania w internecie i mediach społecznościowych.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja JUST. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.



tagi: Godzina Mistrzów Ż , Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej , Żywiec ,