Kampanie i Promocje

Grudniowa kampania WSP „Społem”

Wtorek, 20 listopada 2018
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z kolejną kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego. Zaplanowane działania mają za zadanie podkreślić jego wysoką jakość, tradycyjny smak oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktu, który doskonale sprawdzi się do świątecznych potraw.
W trakcie kampanii telewizyjnej, która potrwa od 1 do 23 grudnia 2018 roku, wyemitowane zostaną spoty reklamowe w wersji 15” i 30”sec. Nie zabraknie również bilbordów sponsorskich, które zachęcać będą do obejrzenia konkretnych programów. Materiały reklamowe pojawią się w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych m.in. w TVN i TVP.

WSP „Społem” wykorzystuje w swojej kampanii także inne narzędzia promocyjne takie jak lokowanie produktu, reklamy internetowe, współpraca z influencerami w social mediach oraz outdoor w wybranych miastach. Wszystkie aktywności związane z kampanią grudniową będą wspierane działaniami public relations.

Kampania ruszy już 1 grudnia 2018 roku. Jej celem jest podkreślenie wizerunku Majonezu Kieleckiego jako produktu tradycyjnego, o wysokiej jakości, którego jak co roku nie może zabraknąć wśród dodatków do bożonarodzeniowych potraw.

Grudniowa kampania Majonezu Kieleckiego jest realizowana przy współpracy:
  • Optima Marketing Group Sp. z o.o. – kreacja oraz social media,
  • PAPAYA FILMS Sp. z o.o – produkcja,
  • Universal McCanne Sp. z o.o. – zakup mediów TV,
  • Best Brands PR – działania public relations.



tagi: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” , kampania , Majonez Kielecki ,