Kampanie i Promocje

George Clooney łamie zasady czasoprzestrzeni, aby zdobyć filiżankę ulubionej kawy Nespresso

Środa, 31 października 2018
Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kultowej już kampanii „What else?”. Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy znacznie więcej – historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku. Kampania digitalowa wystartowała 17 października, w telewizji spoty pojawią się od 5 listopada.
George Clooney od 13 lat jest ambasadorem Nespresso. Wieloletnia współpraca marki z gwiazdą hollywoodzkiego kina opiera się nie tylko na jego udziale w kampaniach reklamowych, ale także na czynnym członkostwie w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso, odpowiedzialnej za innowacyjne rozwiązania w kierunku poprawy jakości życia farmerów, ich rodzin oraz społeczności lokalnych zajmujących się uprawą i pozyskiwaniem kawy.

Nowa kampania „What else?” została podzielona na trzy części - „The Quest”, „Really George?” oraz „Our Quest”. U boku George’a Clooneya zobaczymy Natalie Dormer, znaną z roli Margaery Tyrell w serialu „Gra o Tron”, a także przedstawicieli marki Nespresso, m.in. farmerów, agronomów czy szkoleniowców, czyli współtwórców niepowtarzalnego smaku zamkniętego w każdej  kapsułce kawy.

„The Quest” to przede wszystkim zabawa konwencją popularnego serialu i wizerunkiem aktora.
Ma ona na celu zaskoczenie odbiorcy i nieco żartobliwe przedstawienie głównego bohatera nie tylko jako nieustraszonego rycerza, ale także jako miłośnika znakomitego smaku, podążającego za tym, co najlepsze, bez względu na okoliczności. Widzimy w niej George’a Clooneya w średniowiecznej zbroi, który niespodziewanie i ku zdziwieniu zebranych, przedziera się przez ekran projekcyjny do współczesnego świata i wyrusza do butiku Nespresso w poszukiwaniu swojej ulubionej kawy.

Tegoroczna edycja kampanii Nespresso „What else?” to kompilacja dotychczasowych konceptów reklamowych znanych z poprzednich lat. Połączenie wizerunku zawadiackiego, zabawnego George’a z wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Taki zabieg ma na celu pokazanie, że wszyscy ludzie związani z Nespresso są ważni i tak samo odpowiedzialni za sukces marki. Celem kampanii jest udzielenie odpowiedzi na pytanie „Co kryje się za filiżanką kawy?”. Idea stworzenia najwyższej jakości produktu, pozyskiwanego w trosce o środowisko oraz pracowników. Staranny proces od wyjątkowego podejścia do ziarna kawowca, aż po dedykowane usługi, jak recycling zużytych kapsułek.

Kampania została zaplanowana w dwóch obszarach – TV oraz Digital. Działania digitalowe ruszyły 17 października i obejmują trzy spoty reklamowe, prezentowane za pośrednictwem mediów: VOD, YOUTUBE, FACEBOOK oraz INSTAGRAM w 30’, 15’ i 6’ sekundowych filmikach oraz w formacie displey’owym. Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada i prowadzona będzie na antenie stacji telewizyjnych TVN i Polsat, a także na ich kanałach tematycznych.



tagi: George Clooney, kampania, kawa, Nespresso, What else? ,