Kategorie produktów

A jakiej Inki Ty się napijesz?

Wtorek, 23 października 2018 HURT & DETAL Nr 10/152. Październik 2018
Już w drugiej połowie listopada wystartuje nowa, ogólnopolska kampania reklamowa marki Inka – lidera kaw zbożowych w Polsce. Nowa kampania to spójna komunikacja 360, gdzie ATL i digital będą razem współtworzyć markę. W telewizji będzie można zobaczyć spoty reklamowe 30 i 15 sekundowe, w przypadku digital komunikacja opierać się będzie na kanałach: YouTube, Facebook, Instagram, stronie www oraz VOD i reklamie internetowej. Komunikat płynący z kampanii: Kawa Inka oferuje tyle smakowych opcji i możliwości podania, że czasem trudno się zdecydować, której właśnie chcemy się napić. W reklamie będzie pokazane, jak Inka rozpieszcza konsumentów dzięki bogactwu wariantów/smaku/naturalnych wartości odżywczych. Aktywizujące hasło kampanii – „A jakiej Inki Ty się napijesz?” stanowi zachętę do spróbowania nowych produktów z szerokiej oferty Inka oraz okazję do dalszego „eksperymentowania” z Inką dzięki szerokiej gamie przepisów.




tagi: A jakiej Inki Ty się napijesz , kawa , kampania , reklama ,