Kampanie i Promocje

A ty od której ścianki zaczynasz? Nowa kampania pianek Ptasie Mleczko® od E.Wedel

Wtorek, 16 października 2018
Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko®. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy. W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski pojawi się w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie – miastach szczególnie popularnych wśród osób z zagranicy.
Wedlowskie Ptasie Mleczko® to nie tylko smakołyk, deser czy czekoladowy przysmak. To coś więcej: niebiańsko lekka chwila zapomnienia, delektowanie, które rozpoczyna się od obgryzania kruchej czekoladowej ścianki. Jej walory zna każdy Polak, a rytuał już na zawsze wpisał się w polskie zwyczaje i stał narodową cechą.

Kampanii będzie towarzyszyła objazdówka po Polsce. E. Wedel odwiedzi trzy miasta – Warszawę, Wrocław oraz Kraków. W ich najbardziej charakterystycznych miejscach, popularny vloger - Jaś Dąbrowski (JDabrowsky) przeprowadzi sondę uliczną w której sprawdzi, jak dobrze obcokrajowcy znają rytuał obgryzania. Tym, którzy nie znają go wcale, zademonstruje jak Polacy obgryzają Ptasie Mleczko®, a następnie zachęci bohaterów sondy do odtworzenia rytuału.

„Obgryzanie niebiańskich pianek Ptasie Mleczko® to prawdziwie polska tradycja, to celebracja wyjątkowej przyjemności i niebiańsko pyszny rytuał, który tym razem pokażemy obcokrajowcom. Do akcji wybraliśmy miasta, które najchętniej są odwiedzane przez turystów z całego świata. Jasia Dąbrowskiego spotkać będzie można 18 października w Warszawie, 23 października we Wrocławiu i 26 października w Krakowie – mówi Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. Komunikacji marketingowej w LOTTE Wedel.

W ramach kampanii stworzono serię spotów do internetu, których bohaterami są obcokrajowcy - Amerykanin, Dunka, i Japonka pokazujący rytuał obgryzania pianek Ptasie Mleczko®. Za ich kreację odpowiada agencja Geometry Global. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy OMD. Organizacją akcji, obsługą PR oraz koordynacją działań z influencerem zajmuje się agencja Walk PR.



tagi: E.Wedel , kampania , pianki , Ptasie Mleczko® ,