Kampanie i Promocje

Rusza akcja sprzedażowa marki Diamant

Poniedziałek, 15 października 2018
Lider na polskim rynku produkcji cukru białego i asortymentu cukrowego – marka Diamant, startuje z jesienną akcją sprzedażową. Jeden z flagowych produktów z portfolio, cukier DRY DEMERARA, sprzedawany będzie wraz z atrakcyjnymi podkładkami do kawy. Do wyboru są 4 różne wzory. Akcja potrwa do połowy grudnia.
Marka Diamant, jako lider rynkowy i twórca trendów, oferuje konsumentom nie tylko szeroki wybór cukrów i asortymentu cukrowego. W tym sezonie wzbogaca cukier trzcinowy DRY DEMERARA o podkładki idealne pod filiżankę czy kubek. Miłośnicy słodkich przyjemności mają do wyboru cztery różne wzory – do każdego opakowania cukru dołączona jest jedna podkładka. Minimalistyczna forma, oryginalne, biało-czarne grafiki z kawowymi napisami, będą idealną propozycją dla miłośników kawy. Akcja o charakterze prosprzedażowym zyska szerokie wsparcie promocyjne. Zaplanowana jest kampania w prasie kobiecej i handlowej, działania public relations, współpraca z influncerami oraz kampania digital. Opakowania cukru DRY DEMERARA z bonusowymi nakładkami będą w sprzedaży już od połowy października aż do połowy grudnia.


tagi: Diamant , cukier biały , DRY DEMERARA ,