Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Piątek, 28 września 2018 HURT & DETAL Nr 09/151. Wrzesień 2018
Trzy pytania do Patrycji Sikorskiej, Manager PR i Marketingu Strategicznego w Spółce TiM kieruje Monika Górka.
W ostatnim czasie zaszło kilka zmian w zarządzie TiM?

1 lipca 2018 r. stanowisko prezesa Spółki TiM objął Mariusz Glenszczyk, dotychczasowy Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu oraz Pełnomocnik Zarządu ds. Zintegrowanego Systemu Jakości. Do zarządu Spółki dołączyła również Ewa Krzuś-Wiśniewska, która objęła stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora ds. Handlu i Trade Marketingu. Powyższe zmiany były konsekwencją przyjętej przez Akcjonariuszy polityki rozwoju organizacji, w ramach której, Tomasz Jurczyk, jeden z założycieli Spółki oraz jej akcjonariusz, pełniący dotychczas funkcję Prezesa podjął nowe wyzwania zawodowe poza strukturami organizacji, z którą był związany od 28 lat.

TiM pod przywództwem Mariusza Glenszczyka rozwijać będzie strategię, która pozwoli utrzymać pozycję lidera w imporcie i dystrybucji win na rynku polskim oraz rozwijać koncepcję sprzedażową na rynkach azjatyckich. Spółka koncentrować się będzie na umocnieniu pozycji i rozpoznawalności marek z obecnego portfolio, a także na budowaniu nowych brandów zgodnie z wykreślonymi trendami rynkowymi.

Jakie są trendy na rynku wina?

Rynek wina w Polsce ewoluuje, a konsumenci dokonują coraz bardziej świadomych wyborów. Klienci poszukują win jakościowych i są skłonni zapłacić więcej. Wyraźnie wzrasta zainteresowanie winami w przedziale cenowym 25-35 zł. Niezmiennie i bez względu na półkę cenową największą popularnością cieszą się wina półsłodkie. Zwrot nastąpił natomiast w segmencie win wytrawnych, które wybierane są częściej niż warianty półwytrawne. Dużą popularnością cieszą się także wina musujące. Jeszcze kilka lat temu kategoria ta królowała w IV kwartale, obecnie są to produkty całoroczne. Moda na Prosecco czy hiszpańską Cavę nie przemija, a trend ten przekłada się na całą kategorię produktów.

Jakie nowości wprowadziliście do oferty?

Śledząc trendy i preferencje klientów Spółka TiM wprowadziła do portfolio kolekcję win premium. Włoskie Passiamo, hiszpańskie Taus i urugwajskie Montevideo to wina, które przełamują stereotypy. Przemierzając liczne szlaki winiarskie poszukiwaliśmy tajemniczych zakątków, magicznych doznań i niezapomnianych wrażeń. Poznaliśmy winiarzy, którzy z niezwykłą pasją oddają się swojej pracy. To twórcy, kreatorzy smaku, którzy zaprezentowali nam wizję wina, jako dzieła sztuki. Odkryliśmy potencjał hiszpańskich, włoskich i urugwajskich winiarni. Dokonaliśmy niełatwego wyboru. Zamknęliśmy wybitne kompozycje smakowe w butelki typu premium, aby każdy miłośnik tego zacnego trunku mógł odnaleźć produkt skrojony na miarę potrzeb.


tagi: Trzy pytania do, Patrycja Sikorska, TiM,