Kampanie i Promocje

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Czwartek, 27 września 2018
Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”. Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru.
Celem kampanii jest dotarcie do nowego odbiorcy poprzez wpisanie swoich produktów w codzienne aspekty życia konsumentów, dlatego pokazuje im wiele możliwości spożycia w trakcie dnia. W spocie można zobaczyć przedstawicieli różnych grup wiekowych – od studentów szukających szybkiej i smacznej przekąski pomiędzy zajęciami, osoby aktywne zawodowo mające przerwę na lunch w pracy, aż po rodziny z dziećmi i aktywnych seniorów lubiących spędzać czas w większym gronie rodzinnym. Każdy z nich znajdzie w ofercie GRAAL produkty, które pozwolą im cieszyć się życiem i spełniać swoje pasje. Jest to także odpowiedź na potrzeby wszystkich tych, którzy chcą sięgać po ryby i czekają na produkty tego rodzaju w puszkach, ponieważ gotowe dania w tej formie są dla nich atrakcyjne i pozwolą zaoszczędzić cenny czas.

Kampania GRAAL „W rytmie życia” utrzymana jest w duchu zabawy. Wielokanałowa komunikacja, na którą postawiliśmy, wynika z potrzeby budowania nowego sposobu pozycjonowania produktów rybnych w puszce w świadomości konsumentów – mówi Wojciech Szejna, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu GRAAL S.A. Jako lider rynku szukamy nowych dróg, które pozwolą na dalszy rozwój kategorii – realizujemy to zarówno na poziomie komunikacji, jak i wprowadzania nowości produktowych. Mamy nadzieję, że dzięki nowej kampanii opartej na niebanalnych i pozytywnych skojarzeniach dźwięku i obrazu, pokażemy konsumentom w jak wielu momentach swojego dnia mogą z łatwością sięgnąć po produkty GRAAL – dodaje. 

Spot przedstawia różnych bohaterów w codziennych sytuacjach bliskich każdemu z nas: w pracy, w przerwie na uczelni, podczas spotkań ze znajomymi lub przy rodzinnym stole. W każdej z tych chwil towarzyszy im wybrany produkt z oferty GRAALA, który idealnie wpisuje się w ich aktualną potrzebę. Przekaz wzmocniony jest dynamicznym spotem pokazującym produkty GRAAL przez pryzmat zabawy i tym samym podkreślający, że każdy konsument może wybrać taką propozycję z oferty marki, jaka najlepiej wpisuje się w jego codzienny rytm życia.

Więcej informacji o marce na:
•    Stronie www: http://www.graal.pl/
•    Profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/graalpolska/
•    Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=UNTr1L4sJ0w

tagi: GRAAL , kampania , „W rytmie życia” ,