W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Chwil relaksu dostarcza uczestnikom partner konferencji - producent lodów, PPL Koral.
– Już drugi rok z rzędu nasza firma dostarcza lody na kultową konferencję InternetBeta. Podczas tego wydarzenia pracownicy agencji reklamowych, działów marketingów firm oraz start-upów spotykają się na wykładach, by w twórczej atmosferze wymieniać się wiedzą i doświadczeniem – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. W tym roku podczas konferencji można zrelaksować się w „koralowej” strefie relaksu, czyli usiąść na leżakach lub pufach i delektować się pysznymi lodami Koral.
Obecność marki Koral podczas Konferencji Internet Beta 2018 jest nie tylko symbolicznym zakończeniem tego sezonu dla producenta lodów z Nowego Sącza, ale kolejnym dowodem na to, iż w promocji obu marek (Koral i Bracia Koral) firma stawia na wzmożone działania związane z szeroko rozumianym digitalem. To również ostatnie wydarzenie sezonu organizowane w ramach tegorocznej strategii marketingowej PPL Koral, opartej na idei „Błogich chwil” z lodami Koral. – Zarówno efektywna strategia sprzedażowo-marketingowa jak i bardzo sprzyjające w tym sezonie warunki pogodowe przyczyniły się do wielkiego sukcesu biznesowego-wizerunkowego naszej firmy w 2018 roku – zdradza Piotr Gąsiorowski.
Trzydniowa konferencja InternetBeta trwa od 19 do 21 września i odbywa się w tym roku po raz dziesiąty.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.