Konkursy i loterie

DOM OD ALMETTE Już po raz trzeci rusza WIELKA LOTERIA!

Środa, 19 września 2018
Tegoroczna jesień zapowiada się niezwykle ekscytująco! Wraz z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto zakupi puszysty serek Almette. Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii „DOM od Almette” będzie można wygrać przepiękny, całoroczny, w pełni wyposażony dom u podnóża Tatr. Oprócz tego, rozlosowywane będą nagrody dzienne 7 x 1000 zł do końca trwania loterii.
Od 1 października już trzeci raz będzie można zawalczyć o niesamowitą nagrodę, jaką jest … dom. Konsumenci przyznali, że właśnie taka wygrana jest najbardziej atrakcyjną ze wszystkich możliwych. W loterii Almette do wygrania jest całoroczny, drewniany dom, wybudowany specjalnie na tę okazję na dużej, atrakcyjnej działce. Dom jest w pełni wyposażony, dzięki czemu od razu można w nim zamieszkać. Znajdziemy w nim niezbędne media, kominek, nowoczesne meble, kuchnię z pełnym wyposażeniem w akcesoria do gotowania oraz sprzęt AGD. W domku dostępne są dwie łazienki i dwie sypialnie z wygodnymi łóżkami, w których zadbano nawet o taki szczegół jak pościel. Dom Almette położony u podnóża polskich Tatr, w przepięknych okolicznościach przyrody, z pewnością zachwyci każdego miłośnika natury.

Budowa własnego domu wiąże się zazwyczaj z wieloma wyzwaniami – znalezieniem działki, pracami wykończeniowymi czy ograniczonym budżetem na wyposażenie. To wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Dzięki Almette marzenie o własnym domu jest proste do zrealizowania. Wystarczy wziąć udział w loterii. Każdy uczestnik promocji ma również szansę zdobycia wygranej pieniężnej – nagrody dziennej 7 x 1000 zł w czasie trwania całej loterii.

Almette konsekwentnie buduje swój wizerunek marki bliskiej naturze. Konsumenci mają świadomość wysokiej jakości serków, dlatego sięgają po Almette z przyjemnością, przygotowując posiłki dla całej rodziny. Almette niesie ze sobą również wartości bliskie idei slow life: cieszenie się chwilą, szacunek do natury i bycie blisko niej – to chcemy komunikować poprzez loterię „DOM od Almette” – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. - Ogromne zainteresowanie dwoma poprzednimi edycjami loterii, to dla nas potwierdzenie, że miłośnicy Almette marzą o wyjątkowym domku u podnóży pięknych, polskich gór.

Loteria ma bardzo prosty mechanizm. Każdy, kto kupi serek Almette, będzie mógł zarejestrować kod z opakowania na stronie www.almette.pl lub wysyłać SMS. Zgłaszając swój udział w loterii, należy zachować paragon i wieczko z kodem, które będą niezbędne do weryfikacji szczęśliwych zwycięzców. Im więcej kodów zgłosi uczestnik, tym większą zyskuje szansę na wygraną. Losowanie domu – jako nagrody głównej – zaplanowane jest po zakończeniu loterii.

Opakowania z dedykowaną loterii platynką dostępne będą na rynku już we wrześniu. Zaplanowano także silne wsparcie marketingowe akcji, w tym kampanię w TV, prasie branżowej, szerokie działania promocyjne w digitalu i współpracę z influencerami. Informacje na temat loterii będą również komunikowane na materiałach POSM oraz poprzez działania public relations. Za realizację loterii oraz kreacje digitalowe odpowiada Agencja Grasp Group. Koncepcja i produkcja filmu reklamowego należy do Agencji GPD Agency. Za zakup mediów odpowiada Value Media. Działania PR koordynuje agencja Quality PR.



tagi: Dom od Almette ,