Z rynku FMCG

MAKRO Polska głównym sponsorem siódmej edycji programu „MasterChef”

Środa, 12 września 2018
Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.
MAKRO Polska wspiera promocję gotowania w Polsce na wielu różnych płaszczyznach, m.in. poprzez zaangażowanie w polską edycję programu „MasterChef” od początku jej istnienia, czyli od 2012 roku. MAKRO dostarcza uczestnikom wysokiej jakości produkty, z których przygotowują oni swoje konkursowe dania. Udział w programie „MasterChef” to dla nas również szansa zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców, jak zróżnicowaną i rozbudowaną ofertę mogą znaleźć w naszych halach – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych, wyemitowany po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii 1990 roku. Doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie – również w Polsce. W  programie kucharze-amatorzy,  na co dzień wykonujący inne profesje, rywalizują ze sobą w różnego rodzaju zmaganiach. Uczestnicy siódmej polskiej edycji walczą nie tylko o tytuł MasterChefa, ale też o atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazd do Singapuru – miasta z pierwszą restauracją street food na świecie z gwiazdką Michelin. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, który jest także gwiazdą programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, również wspieranego przez MAKRO Polska.

„10 zadań specjalnych Michela Morana” to program, w którym juror „MasterChefa” gotuje wspólnie z gośćmi – uczestnikami znanego programu stacji TTV „Gogglebox”. Program łączy naukę gotowania z zabawą oraz udowadnia, że godzina wystarczy na przygotowanie spektakularnego posiłku – wegetariańskiego, mięsnego, bez laktozy, bez glutenu, dla zapracowanych czy dla całej rodziny. Do przygotowania dań wykorzystywane są produkty marek własnych MAKRO: MAKRO Chef i MAKRO Premium. Nowe odcinki mają premierę w każdy piątek o godz. 18:05 w TTV.  

MAKRO Polska od lat wspiera inicjatywy związane z branżą gastronomiczną. Jest inicjatorem programu Szef dla Szefów integrującego szefów kuchni w celu nawiązania dialogu oraz dostarczania wiedzy na temat nowości kulinarnych i trendów w branży. Sieć hurtowni prowadzi także program odpowiedzialności społecznej Szef dla Młodych Talentów, przeznaczony dla uczniów szkół i klas gastronomicznych zainteresowanych rozszerzaniem swoich umiejętności poza murami szkoły poprzez staże w topowych restauracjach oraz warsztaty z utytułowanymi szefami kuchni.  MAKRO organizuje także program Polskie Skarby Kulinarne wraz z edycją specjalną Kulinarne Zjednoczenie Polski, mającą na celu świętowanie stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę w ujęciu kulinarnym – poprzez wydarzenia specjalne i książkę „100 receptur na 100 lat niepodległości”.




tagi: MAKRO Polska, „MasterChef” ,