Kampanie i Promocje

„Odkryj cuda świata” – nowa akcja lojalnościowa w Stokrotce

Poniedziałek, 10 września 2018
Stokrotka z myślą o swoich klientach przygotowała nową akcję lojalnościową pod nazwą „Odkryj Cuda Świata”. Przewodnikami po faktach i ciekawostkach dotyczących Cudów Świata są bohaterowie kanału Nickelodeon: Dora, Shimmer&Shine, Blaze, Paw Patrol oraz Żółw Ninja – Mikey.
Za każde zakupy w sklepach Stokrotka za minimalną kwotę 30 zł, klient otrzyma saszetkę, w której znajdują się 4 naklejki i znaczek. Dodatkowe saszetki można otrzymać za zakup specjalnie oznaczonych produktów premiowanych. Znaczki należy wklejać na Kartę Kolekcjonerską dostępną w sklepie. Po uzbieraniu 5 znaczków, klient ma możliwość odbioru wybranej maskotki w atrakcyjnych cenach. Z kolei naklejki można umieszczać w specjalnym albumie kolekcjonerskim.

Nasze akcje zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów. Aktualną postanowiliśmy wzbogacić o dodatkowe atrakcje. Przygotowaliśmy specjalną aplikację z rozszerzoną rzeczywistością, która pozwala na zeskanowanie naklejek i tworzenie wirtualnego albumu. W aplikacji przygotowane są także różne gry z kilkoma poziomami trudności. – mówi Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o

W ramach akcji organizowany jest również konkurs, w którym można wygrać atrakcyjne gadżety oraz rodzinny wyjazd do Movie Park w Niemczech. Szczegóły konkursu są dostępne na: http://www.nick.com.pl/stokrotka oraz  https://www.youtube.com/watch?v=N2720PIUAEA.

Komunikacja będzie obejmowała nośniki własne (m.in. materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, kanały social media i stronę internetową Stokrotki) oraz reklamę na billboardach. Spoty będą również emitowane w telewizji na kanałach:  Nickelodeon, Nick Jr., Comedy Central, Comedy Central Family i Paramount.

Szczegółowe informacje o akcji są dostępne na stronie: https://stokrotka.pl/oferta/akcje-promocyjne/odkryj-cuda-swiata/


tagi: Stokrotka, „Odkryj cuda świata”, akcja lojalnościowa,