Rozmowy niefiltrowane

Rozmowy na zakupach

Poniedziałek, 27 sierpnia 2018 HURT & DETAL Nr 08/150. Sierpień 2018
W klientach najbardziej denerwuje mnie to, że rozmawiają przez telefon podczas zakupów. Niestety dziś nagminnie każdy prowadzi rozmowy telefoniczne w sklepie. Kiedyś starsi mówili, że to młodzież taka jest – dzisiaj nie ma różnicy, i młodszym i starszym się to zdarza. Ludzie nie odczuwają potrzeby przerwania rozmowy na czas zakupów. A ja tylko się mogę zastanawiać czy klient mówi do mnie czy do osoby, z którą rozmawia przez telefon. W sklepie takim jak ten, w którym pracuję, gdzie duża część obsługi odbywa się zza lady, potrzebny jest kontakt z klientem. A właśnie przez takie sytuacje jest często znacznie utrudniony.
Dorota Baran
Ekspedientka sklepu w Lublinie







tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,