Rozmowy niefiltrowane

Sposób na trudnych klientów

Piątek, 03 sierpnia 2018 HURT & DETAL Nr 07/148. Lipiec 2018
Atmosfera w naszym sklepie jest bardzo fajna – zarówno wśród załogi sklepu, jak i klientów. Nie mamy na co narzekać. Jak wszędzie trafiają się klienci, którym już nie wskazana jest sprzedaż alkoholu, przez co mogą być oburzeni. Można usłyszeć różne wulgarne słowa. Poradziliśmy sobie z tym problemem dzięki temu, że nie mamy w sprzedaży najtańszych win w butelkach PET. I dzięki temu mamy spokój. Klienci nadużywający tanich trunków po prostu nie mają po co do nas przychodzić. Dzięki temu ograniczamy ewentualne awantury jakie mogą mieć miejsce w przypadku nadużywaniu alkoholu przez nietrzeźwe osoby.
Bogdan Rudaś
Właściciel sklepu w Siedlcach



tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,