Wywiady

Trzy pytania do...

Piątek, 03 sierpnia 2018 HURT & DETAL Nr 07/148. Lipiec 2018
Trzy pytania do Zenona Badyry, Prokurenta, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w firmie KUHNE Polska Sp. z o.o. kieruje Monika Górka.
KUHNE to firma rodzinna z tradycjami, proszę przybliżyć naszym Czytelnikom jej historię.

KUHNE jest jedną z najstarszych marek na świecie. Jesteśmy firmą rodzinną, która powstała w 1722 roku, za 4 lata będziemy świętować 300-lecie marki. Brand KUHNE jest obecny w ponad 60 krajach. Naszym celem jest dostarczanie konsumentom tradycyjnych produktów, bogatych w składniki odżywcze. Charakterystyczny, doskonale wyważony smak zapewniają wyjątkowe receptury, według których powstają przetwory KUHNE. Ręcznie zbierane ogórki, kremowe i balsamiczne dressingi, czy naturalnie produkowany ocet – wszystkie stworzone zostały na bazie wyselekcjonowanych składników tak, by zachować naturalny i głęboki smak warzyw. Najlepszym potwierdzeniem wyjątkowej jakości produktów marki KUHNE jest zaufanie naszych konsumentów na całym świecie.

Różnorodna i bogata oferta produktów odpowiada na potrzeby polskiego konsumenta?

Stale rozwijamy nasz asortyment, tu wymagania rynku i konsumentów cały czas zmieniają się, oczekiwania są coraz większe. Jesteśmy producentem octu (spirytusowy, jabłkowy, balsamiczny, winny), dressingów sałatkowych, sosów mokrych, warzyw w słoikach (peperoni, jalapeno, ogórki konserwowe, tapas, kapusta czerwona), musztardy, chipsów warzywnych (zdrowa żywność). Planujemy kolejne produkty, jak i też zupełnie nowe kategorie. Niezależnie dostarczamy ocet do największych w Polsce firm spożywczych produkujących m.in. ketchupy, sosy, musztardy, sałatki czy ogórki i paprykę konserwową.

Nowości, które pojawiły się bądź pojawią w ofercie to…

To przede wszystkim Sosy MADE FOR MEAT, które są doskonałą propozycją dla kulinarnych smakoszy, w szczególności dla fanów burgerów, steków i grilla. Doskonałe receptury to odpowiedź na oczekiwania polskiego konsumenta. Co jest niezwykle ważne to, że nasze sosy mają tzw. „Czystą i krótką etykietę”, czyli są bez wzmacniaczy smaku, konserwantów i barwników smaku. Ważnymi produktami dla nas są zdrowe CHIPSY WARZYWNE ENJOY (Zioła, Sól Morska, Papryka). Kategoria Zdrowej Żywności jest bardzo dynamiczna, oczywiście również to widzimy i planujemy kolejne produkty w tym segmencie. Właśnie wprowadzamy na polski rynek doskonale znaną w Europie musztardę BORNIER, która jest produkowana w rejonie Dijon we Francji w naszej fabryce.


tagi: Zenon Badyra, KUHNE Polska Sp. z o.o.,