PR Hub opracowała strategię komunikacji najnowszej inwestycji firmy Tetra Pak na rzecz zwiększenia skali recyklingu opakowań kartonowych w Polsce. Celem działań jest poszerzenie wiedzy społeczeństwa w zakresie ekologicznego charakteru opakowań kartonowych oraz zachęcenie do postaw służących środowisku naturalnemu.
Tetra Pak jest liderem w dziedzinie przetwarzania żywności i jednym z największych światowych producentów opakowań kartonowych. Firma od lat działa na rzecz kształtowania systemu sortowania i recyklingu opakowań kartonowych w Polsce. Najnowszą inwestycją Tetra Pak jest wsparcie inwestycji wadowickiej papierni w technologie recyklingu opakowań kartonowych. Zadaniem PR Hub jest przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych, których celem jest zachęcenie społeczeństwa do świadomych wyborów, służących środowisku naturalnemu.
Możliwość współpracy przy tym projekcie jest dla zespołu PR Hub ogromnym wyróżnieniem. Głęboko wierzymy w wartość rzetelnych działań edukacyjnych, dzięki którym dokonują się realne zmiany społeczne nie tylko w zakresie percepcji, ale też konkretnych postaw. Z tym większą radością podejmujemy kolejne wyzwanie, szczególnie, że nowy projekt wpisuje się w specjalizację działalności PR Hub – projekty edukacyjne i kampanie społeczne – powiedziała Emilia Hahn, Prezes Zarządu PR Hub.
Za działania komunikacyjne odpowiada zespół kierowany przez Martę Radomską, Account Managera. Nowy projekt pozyskano w wyniku konkursu ofert.
Światowym liderem rynku sztucznej inteligencji są Stany...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.