PGS znów powalczył w obronie interesu wszystkich detalistów
Wtorek, 17 lipca 2018
Polska Grupa Supermarketów (PGS) kolejny raz podjął działania zmierzające do obrony interesu wszystkich przedstawicieli branży handlowej w obliczu planowanych zmian liczby koncesji na sprzedaż alkoholu w stolicy. W zeszłym tygodniu Rada Miasta stołecznego podejmowała uchwały w sprawie wprowadzenia nowych zasad udzielania zezwoleń na sprzedaż alkoholu, w tym limitów wydawanych zezwoleń.
– Tego typu ograniczenia winny być zawsze poddawane konsultacjom społecznym i branżowym, tak aby nie prowadziły do utrudnienia prowadzenia działalności przez wielu handlowców w stolicy. Dlatego cieszą nas decyzje Rady Miasta, które uwzględniały postulaty PGS – podkreśla Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, skupiającej sklepy Top Market i Minuta8 w całej Polsce.
Stanowisko PGS jest o tyle istotne, iż sieć posiada w mazowieckim już ponad 100 placówek i nadal planuje swój rozwój. Restrykcyjne działania Rada miasta st. Warszawy mogą – zdaniem PGS – doprowadzić do braku odnowienia koncesji dla wielu sklepów, co przełoży się na realne straty dla miasta – brak opłat za czynsze lokalowe, brak podatków od podmiotów działających w tej branży (sklepy osiedlowe).
- We wspólnym interesie kupców i Rady Miasta winno być stwarzanie warunków rozwoju handlu, zatrudnienia i podatków w stolicy – dodaje prezes PGS.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.