Kampanie i Promocje

Usłysz, jak brzmi piwo Nowy spot marki Okocim pt. „Dźwięki”

Czwartek, 12 lipca 2018
Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem marka prezentuje świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa.
Bohaterem nowego spotu jest piwo i Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który wprowadza widza w świat dźwięków rozbrzmiewających w browarze. Z warzeniem piwa wiąże się wiele dźwięk, które doświadczonym piwowarom potrafią wiele powiedzieć.

Spot podkreśla wagę niuansów i detali, mających wpływ na jakość piwa. Jest  metaforą okocimskiej zasady wyznawanej przez założyciela Jana Goetza Okocimskiego - „Warzymy, nie produkujemy” -  podkreślającej decydującą rolę wiedzy, doświadczenia i intuicji piwowarów w procesie warzenia piwa. Nowy spot wspiera flagowy wariant marki - Jasne Okocimskie. Lager ten warzony jest zgodnie ze sztuką piwowarską tylko z trzech składników – wody, słodu i chmielu. Wprawdzie taka metoda jest bardziej pracochłonna, ale dzięki temu piwo ma zdecydowanie bogatszy smak.

Zgodnie z założeniami marki Okocim, zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w scenerii browaru Okocim. Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands). Spot będzie emitowany w głównych kanałach TV – TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w digital.

Link do nowego spotu: https://youtu.be/BHrX_6EGIRU



tagi: spot , piwo , Okocim , „Dźwięki” ,