Nowości

Nowe produkty marki własnej POLOmarketu

Poniedziałek, 09 lipca 2018
W lipcu asortyment marki własnej POLOmarketu wzbogacił się o kolejne produkty. Na półkach sklepowych pojawiły się m.in. nowe soki owocowe „Zaczarowany Ogród”, galaretki i kisiele „Fruktonada”, a także zawieszki z kostką do WC „UFO”.
- W lipcu wprowadziliśmy do sprzedaży kolejne produkty marki własnej. Tym samym, cały czas realizujemy nasze zobowiązanie wobec klientów, dostarczając im produkty najwyższej jakości w bardzo atrakcyjnej cenie. Powiększyła się oferta produktów marki „Zaczarowany Ogród”, „Fruktonada”, „UFO”, czy „Mleczna Polana” – mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w POLOmarkecie.

Nowe produkty spod znaku „Zaczarowanego Ogrodu” to m.in. soki pomarańczowy i jabłkowy oraz przecier pomidorowy. Z kolei w asortymencie marki „Fruktonada” pojawiły się galaretki o smakach agrestowym, cytrynowym, pomarańczowym, truskawkowym i wiśniowym, a także kisiele tradycyjne o smakach żurawinowym, truskawkowym, wiśniowym oraz kisiele instant o smakach truskawkowym, owoców leśnych, malinowym, jabłkowym i wiśniowym.

Nowości pojawiły się też pod marką „UFO” – to zawieszki z kostką do WC i zapasem o różnych zapachach: leśnym, morskim, cytrynowym czy grejpfrutowym. Rodzina „Mlecznej Polany” powiększyła się o bitą śmietanę. W kategorii herbat została wprowadzona linia „Sielanka” i herbaty czarna 100 torebek, aromatyzowane – cytrynowa i Earl Grey – oraz trzy herbatki owocowe w opakowaniach po 40 torebek.

Produkty marek własnych POLOmarketu są dostępne we wszystkich sklepach sieci na terenie całego kraju. Więcej informacji znajduje się na stronie www.polomarket.pl w zakładce „Nasze marki”.



tagi: marka własna, POLOmarket,