Wywiady

Rozmowa z Wojciechem Jezierskim, Wiceprezesem ds. Handlu i Marketingu z OSM w Łowiczu

Wtorek, 26 czerwca 2018 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 06/148. Czerwiec 2018
O sile marki i odświeżeniu wizerunku linii łowickie, wprowadzanych na rynek innowacjach i wyjątkowych produktach, a także trendach na rynku i planach na przyszłość – rozmawiamy z Wiceprezesem ds. Handlu i Marketingu Wojciechem Jezierskim z OSM w Łowiczu.
Łowicz to marka od dawna zakorzeniona w świadomości konsumentów. Teraz opakowania produktów zyskały nową szatę graficzną. Jaka była inspiracja przy ich projektowaniu i czy wszystkie pozycje z portfolio zostały odświeżone?

Marka „łowickie” od zawsze kojarzona była nie tylko z produktami mlecznymi, ale również z regionem z jakiego pochodzi mleko, czyli z Łowiczem i jego okolicami. Z dumą przyznajemy, że nasz region ma bogate tradycje folklorystyczne. Stroje łowickie, ludowe wycinanki, wzory, tkaniny – znane są na całym świecie. Konsumentom doskonale znana jest łowiczanka z naszego logo, która również była g