Kategorie produktów

Zalecenia od klientów

Poniedziałek, 25 czerwca 2018 HURT & DETAL Nr 06/148. Czerwiec 2018
Jakiś czas temu nasza sieć wyszła naprzeciw stałym klientom wprowadzając karty lojalnościowe. W związku z tym zmieniły się nieco oznaczenia cen produktów. Większa cenówka dotyczy zakupu z delikartą, mniejsza jest dla klientów nie posiadających delikarty. Osoby posiadające kartę już znają system cenówek. Natomiast ostatnio zakupy w naszym sklepie robił klient przejezdny, Pan kupił napój i bardzo się zdziwił, że cena jest inna niż podana na półce. Wykłócał się, że chce kupić w innej cenie, niż ta która jest podana na cenówce. Ekspedientka musiała zaprowadzić Pana pod półkę i pokazać, że wyższa cena dotyczy zakupu bez delikarty. Wytłumaczyła również, że niższa cena jest dla stałych klientów, którzy posiadają kartę. Na co klient odpowiedział, że oznaczenie jest niewłaściwe i powinniśmy coś z tym zrobić. Klient w końcu kupił ten napój i zalecił, by pozmieniać oznaczenia w sklepie.
Aldona Demczuk
Właścicielka sklepu w Leśnej Podlaskiej





tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,