Wiadomości

Pysznie i wygodnie!

Piątek, 22 czerwca 2018 Autor: Monika Kociubińska,
Hochland przygotował nowe propozycje dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu. Nowe sery Hochland po stopieniu idealnie się ciągną, nadając przekąskom takim, jak pizza, tosty, burgery – oryginalny smak. Na temat nowych produktów rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Skąd pomysł na nowe sery Hochland?

Nowości Hochland Polska to sery dedykowane daniom na ciepło, stworzone zgodnie z najnowszymi trendami rynkowymi. Klasyka kulinarna nigdy nie wychodzi z mody, a Hochland proponuje najwyższej jakości, praktyczne rozwiązania dla konsumentów lubiących dania z serem żółtym na ciepło.

Dlaczego te nowości rynkowe to produkty wyjątkowe?

Ser gruby w plastrach Hochland BURGER & TOAST to specjalny gatunek sera – Cagliata w formie grubych plastrów. Ser ten jest doskonały do przygotowania burgerów i tostów – pod wpływem temperatury topi się, a jednocześnie pozostaje ciągnący, aromatyczny i doskonały w smaku, czyli taki, jaki powinien być idealny ser w burgerach.

Czy trend przygotowywania posiłków w domowym zaciszu jest faktycznie coraz wyraźniejszy?

To prawda, Polacy na nowo odkrywają przyjemność płynącą z gotowania, a wspólne gotowanie z rodziną czy znajomymi oraz wymiana przepisów kulinarnych stały się dla wielu codziennością i miłą formą spędzania wolnego czasu. Sery Hochland do przygotowywania dań na ciepło powstały z myślą o wszystkich, którzy gotują w domu i oczekują kreatywnych inspiracji, doskonałej jakości i nowoczesnych, wygodnych oraz szybkich rozwiązań w atrakcyjnej formie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Hochland wprowadza na rynek produkty, dzięki którym we własnej kuchni można przyrządzić wyśmienite dania, np. pizzę czy hamburgera, które smakują równie dobrze, jak w najlepszej pizzerii czy burgerowni. Znakomity, oryginalny smak i uwielbiany przez wszystkich efekt ciągnącego się sera – to główne atuty nowych serów żółtych Hochland. Ponadto sery te nie zawierają konserwantów i  powstają wyłącznie z polskiego mleka, które pochodzi od krów karmionych paszą niemodyfikowaną genetycznie. Obecnie tylko 2% nowych wdrożeń sera w Europie to produkty na grilla. Badania dowodzą, że 24% konsumentów grilluje 2 – 3 razy w miesiącu, aż 23% robi to raz na miesiąc. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają po ser, jako alternatywę dla mięsa – aż 39% grillujących. Hochland będąc liderem na rynku sera, chce być aktywnym graczem w tej kategorii.

Czy planowane jest wsparcie marketingowe nowych produktów?

Nowe Sery żółte Hochland to nowości, których sprzedaż wsparta będzie szeroką kampanią promocyjną. Hochland Polska planuje kampanię w prasie fachowej oraz kampanię reklamową w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Równolegle prowadzona będzie kampania online (reklamy desktopowe oraz seria krótkich form filmowych na jednym z najbardziej zasięgowych portali kulinarnych) oraz kampania mobile. Doskonały surowiec, jakim jest polskie, naturalne mleko, to najlepsza baza do stworzenia wyśmienitych serów. Jakość mleka od naszych dostawców jest wyczuwalna, dlatego konsumenci tak cenią produkty Hochland Polska. Na opakowaniach naszych serów umieszczamy informację POLSKIE MLEKO. Zależy nam na tym, by produkty z polskiego mleka były chętnie wybierane przez konsumentów i promowane. W swoich działaniach przekonujemy, jak ważna jest obecność wartościowego nabiału w diecie, a także wskazują na benefity płynące z wyboru mleka i produktów nabiałowych od polskich dostawców. Aktywności promocyjne dopełnią działania public relations, obejmujące współpracę z influencerami, wysyłki kreatywne do mediów online i offline. Kampania promująca nowości potrwa do października br.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Kociubińska



tagi: Jacek Wyrzykiewicz, Hochland, sery,