Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Piątek, 22 czerwca 2018 Autor: Monika Kociubińska, HURT & DETAL Nr 06/148. Czerwiec 2018
Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, Junior PR Managera w firmie Prymat kieruje Monika Kociubińska.
Jakie są trendy na rynku przypraw? Które warianty zyskują na popularności?

Kategoria przyprawa nadal jest kształtowana przez szeroko pojęte zainteresowanie gotowaniem. Wyraźny wpływ mają oryginalne smaki kuchni świata, które coraz śmielej wdzierają się do polskiej kuchni i sklepów. Dzięki temu nadal rozwija się półka przypraw jednorodnych – naszą odpowiedzią są choćby ostatnie nowości Prymat – anyż, kardamon, czarnuszka, kmin rzymski czy papryka wędzona.

Warto zwrócić także uwagę na rozwojowy trend w kwestii opakowań szklanych. Dlatego też Prymat powiększył swoją ofertę o linię przypraw w słoiczkach z dozownikiem. Również rozwija się oferta młynków – ostatnio wprowadziliśmy nowości w tym segmencie. Są to zioła z chili oraz czosnek w płatkach Prymat.

Ważnym trendem wpływającym na rynek przypraw jest zainteresowanie żywnością ekologiczną. Dlatego firma Prymat wprowadziła całkowicie nową markę przypraw To Naturalne. Powstały one wyłącznie z naturalnych i ekologicznych składników – posiadają dwa certyfikaty – Euroliść oraz Bio-Siegel.

Przyprawa uniwersalna do potraw Kucharek uzyskała prestiżową nagrodę „Złoty Paragon 2018 – Nagroda Kupców Polskich”...

Rynek przypraw uniwersalnych, którego liderem jest marka Kucharek, jest najbardziej dojrzałym segmentem przypraw sypkich w Polsce. Kucharek jako lider rynku z udziałami na poziomie ponad 50% powinien zajmować bezwzględnie najważniejsze miejsce na półce przypraw uniwersalnych.

Marka Kucharek jest wybierana ze względu na liczne możliwości zastosowania oraz przywiązanie do tradycyjnego smaku potraw, szczególnie kuchni polskiej. Kucharek jest przyprawą od lat uznaną i lubianą, która ma duże grono wiernych konsumentów, co potwierdza prestiżowa nagroda „Złoty Paragon 2018 – Nagroda Kupców Polskich”.

Prymat po raz kolejny wyruszył w trasę kulinarną po Polsce z Robertem Sową. Jakie atrakcje będą czekały na uczestników letnich eventów?

Letnia trasa kulinarna po Polsce to już tradycja firmy Prymat. Od lat w wakacyjnej atmosferze spotykamy się z naszymi konsumentami w plenerze, w tym roku dołączył do nas JBB Bałdyga, producent wędlin i mięsa. Podczas letnich eventów marki Prymat i JBB Bałdyga będą w centrum zainteresowania plenerowych akcji. Tradycyjnie nie zabraknie fenomenalnego koła fortuny, do którego zawsze ustawiają się długie kolejki czy kulinarnego TIR-a, gdzie Robert Sowa zaprasza na degustację swoich dań.


tagi: Marta Klęka-Nowa, Prymat,