Kampanie i Promocje

BLACK spełnia amerykański sen i funduje zwycięzcom konkursu WIN THE GAME

Czwartek, 14 czerwca 2018
W kampanii napoju energetycznego BLACK wystąpiły piękne zawodniczki Legends Football League – amerykańskiej kobiecej ligi futbolowej, które podbiły serca Polaków. Przez 3 zimowe miesiące, od grudnia 2017 do lutego 2018 roku, trwała kampania 360 stopni marki pod hasłem „Win the game”. Akcje marketingowe objęły zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media. Z perspektywy sprzedaży, a tym samym udziałów marki, kampania „Win the game” odniosła spektakularny sukces i po raz kolejny udowodniła, że BLACK jest niekwestionowanym numerem 1 na rynku energetyków.
Podczas kampanii wzrok spragnionych przyciągało dedykowane opakowanie napoju, limitowana edycja puszki Black Energy LFL All – Star Tour 2018 z wizerunkiem gwiazd LFL, które zachęcały do wzięcia udziału w konkursie. Marka BLACK aktywizowała konsumentów w nietypowy sposób – do wygrania było 6 podwójnych wycieczek do USA w towarzystwie ambasadora marki BLACK – Pawła Ładziaka, niezwykle popularnego blogera, trenera i kulturysty, „polskiego wikinga” i celebryty bijącego w sieci rekordy popularności.    

W myśl idei, że każdy może odnieść sukces i znaleźć się w świecie BLACK, marka udowodniła, że może spełniać marzenia. Zrealizowała obietnicę „american dream”, w efekcie której 12 – tu szczęśliwców zwiedziło Los Angeles, Las Vegas, San Francisco i Arizonę w pierwszej połowie maja.     

„Cały wyjazd w jednym słowie - mistrzostwo! Tour w tydzień zrobiony, jak przez miesiąc przebywania w Stanach. Ekipa, z którą mogłem wylecieć - przekozak zabawa i jeszcze raz zabawa! Mustangi, kasyna i piękne miasta to nic przy Venice Beach czy Wielkim Kanionie. Osobiście przebywając w klimacie plaż Californii utwierdziłem się w przekonaniu, że uwielbiam to miejsce a najbliższe moje plany to powrót tam na trochę dłużej. Oby więcej takich tripów z BLACK’iem!” – powiedział Paweł Ładziak – Polish Viking.    

Głównym zadaniem wyjazdu „American Dream Tour” było pokazanie uczestnikom kwintesencji amerykańskiego stylu życia. Była to nie tylko wyprawa do najsłynniejszych miast Zachodniego Wybrzeża USA i Arizony oraz poznanie głównych atrakcji turystycznych, ale także bogaty program w iście amerykańskim stylu.

W czasie pobytu w Stanach zwycięzcy konkursu „Win the game” przemierzali pustynne bezkresy za kierownicą Forda Mustanga Cabrio - amerykańskiej legendy motoryzacji, spędzili wieczór w kasynie w Las Vegas, testowali amerykańskie hot - dogi na promenadzie w Los Angeles i krewetki w restauracji Forrest’a Gump’a. Mogli podziwiać także Wielki Kanion w stanie Arizona, jeden z najwspanialszych cudów natury. Dodatkowej energii podczas każdej aktywności dostarczały im niekończące się zapasy ulubionego energetyka BLACK.    

Marka BLACK dopełniła wszelkich starań aby zwycięzcy konkursu pamiętali tę niezwykłą podróż do końca życia. Niesamowite chwile pełne pozytywnych emocji towarzyszące uczestnikom wyprawy po Stanach Zjednoczonych zostały uchwycone w obiektywie fotografów A12 Team i operatorów z ShootMachine. Finalnie powstał materiał video dokumentujący tę intensywną przygodę. [VIDEO]



tagi: BLACK, konkurs, WIN THE GAME, Paweł Ładziak,