Z rynku FMCG

Campari rozpoczyna Negroni Week!

Czwartek, 07 czerwca 2018
Międzynarodowa inicjatywa producenta legendarnego, włoskiego apritifu trwać będzie od 4 do 10 czerwca 2018 r. W jej ramach lokale na całym świecie będą promować koktajl Negroni bazujący na Campari, jednocześnie angażując się w zbieranie środków na wybrane cele dobroczynne.
Negroni Week stał się już stałym punktem kalendarza barmanów z całego świata. Tegoroczna edycja będzie największą z dotychczasowych. W 2013 r., kiedy wydarzenie zorganizowano po raz pierwszy, udział wzięło w nim 100 barów. W zeszłym roku było to już 7770 obiektów w 60 krajach na całym świecie, w tym w USA, w Argentynie, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii i w Niemczech. Od 2013 r. w ramach Negroni Week zebrano już półtora miliona dolarów na cele dobroczynne.

Negroni Week to program charytatywny, który przekazuje siłę fundraisingu w ręce barmanów, ich lokali oraz fanów koktajlu Negroni na całym świecie. Uczestniczące w programie obiekty przekazują część wpływów ze sprzedaży koktajli Negroni i powiązanych produktów na wybrane cele dobroczynne. Dodatkowo inicjatywa ta jest formą celebrowania Negroni jako klasycznego koktajlu opartego na Campari, zbliżając do siebie jego fanów za pomocą serii wydarzeń.  Negroni pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych koktajli na świecie, nie tylko ze względu na popularność klasycznych kompozycji smakowych, ale także dzięki nowym i kreatywnym wersjom tego drinka tworzonym z wykorzystaniem najnowocześniejszych, innowacyjnych metod. W efekcie Negroni Week co roku zwiększa swój zasięg, a sam koktajl jest obecnie drugim najlepiej sprzedającym się koktajlem na świecie.

W 2018 r. ponownie odbędą się wprowadzone rok wcześniej i cieszące się dużą popularnością gościnne pokazy barmańskie, w których udział wezmą najlepsi na świecie barmani, w tym tzw. „czerwone ręce” Campari, będący głównym elementem kampanii Campari Red Diaries, która miała miejsce na początku roku. „Czerwone ręce” oraz wielu innych barmanów z całego świata zademonstrują swoje umiejętności przyrządzając klasyczne Negroni oraz wiele kreatywnych odmian tego koktajlu, jednak zawsze opartych na Campari jako najważniejszym ich składniku.

Campari to istota koktajlu Negroni, ale w tym roku udało nam się pozyskać producentów ginu Bulldog i wermutu Cinzano jako głównych uczestników naszej inicjatywy, dzięki czemu reprezentowane są wszystkie marki tworzące Negroni – ich produkty utalentowani barmani będą wykorzystywać przez cały tydzień – mówi Andrea Neri, dyrektor zarządzający w dziale włoskich ikon i ginu Grupy Campari. Samo wydarzenie z roku na rok staje się coraz bardziej popularne i bardzo cieszy nas entuzjazm branży i społeczności barmanów. Zachęcamy wszystkie lokale by dołączały do naszej akcji!

Swój udział można zgłosić przez dedykowaną stronę internetową www.negroniweek.com.




tagi: Campari , Negroni Week ,