Kampanie i Promocje

Żelki jak SMOK! – Wawel z nową kategorią produktową

Środa, 06 czerwca 2018
Marka Wawel po raz pierwszy proponuje produkt z kategorii żelków – Żelki jak SMOK! Nowość wyróżnia się nie tylko czystym składem (w ramach projektu Dobre Składniki), ale również pierwszym na rynku, innowacyjnym opakowaniem, dzięki któremu torebka łatwo się otwiera i stabilnie stoi, umożliwiając wygodne częstowanie się produktem. W ramach kampanii przygotowano m.in. spot TV z łobuzerskimi smokami, które... nie zioną nudą! Całość uzupełniają działania digital, PR i kreacje na nośnikach OOH.
Portfolio marki Wawel wzbogacił produkt stworzony z myślą o młodszej grupie konsumentów, choć tylko pozornie – z nowością Wawelu polubią się także dorośli, a zwłaszcza mamy, które zwracają uwagę na etykiety produktów. Podobnie jak wszystkie inne słodycze marki Wawel, również Żelki jak SMOK objęte są innowacyjnym projektem Dobre Składniki. Czyli „tak” dla soków owocowych, „nie” dla sztucznych aromatów i barwników. Po prostu!

Na konsumentów czekają żelki w czterech wariantach: owocowe, z sokami, kwaśne i jogurtowe. Uwagę na półce zwróci pierwsze na polskim rynku stojące opakowanie z wygodnym otwarciem, które ułatwia częstowanie się produktem. Dodatkowe transparentne okienko eksponuje produkt wewnątrz. W ramach kampanii stworzono czwórkę oryginalnych smoczych bohaterów, eksponowanych na opakowaniach i w komunikacji najnowszego brandu w ofercie.

Od czerwca rusza intensywna kampania promocyjna – spoty TVC (30 sek.) zobaczymy w wiodących stacjach 3 największych grup mediowych: TVP, Polsat i TVN. Wawel przygotował także szeroko zakrojone działania w kanale digital, a także działania PR skierowane do mediów oraz obecność na nośnikach OOH. Klienci wybranych sieci handlowych będą także mogli spróbować Żelków jak SMOK podczas licznych akcji samplingowych oraz eventów.

Żelki to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się kategorii słodyczy na rynku. Wierzymy, że proponowana przez nowość, tak kompleksowo opracowana, pozytywnie zaskoczy i wyróżni się na półce. Żelki jak SMOK mają dobry skład, oryginalne kształty, nietypowe opakowanie i ciekawą strategię komunikacji, dzięki której poprzez luz, dystans i zabawę, chcemy zachęcić młodego konsumenta do wejścia w świat marki – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Wawel SA.

Produkcja spotu: Orka Studio
Strategia komunikacji: Schulz Brand Friendly
Zakup mediów TV:  Mets Sp. z o.o.
Działania digital: Schulz Brand Friendly, Great Minds
Działania PR: Great Minds

LINK DO TVC:
https://www.youtube.com/watch?v=FEsXJWXz-Ks


Żelki jak SMOK z Sokami – w 3 owocowych smakach: jabłkowym z nadzieniem malinowym, ananasowym z nadzieniem pomarańczowym, wiśniowym z nadzieniem cytrynowym. Każdy żelek ze smoczym wizerunkiem! Bez barwników i sztucznych aromatów.
Cena za opakowanie 100 g – 3,20 zł

Żelki jak SMOK Kwaśne – w aż 6 owocowych smakach: malinowym, jabłkowym, cytrynowym, wiśniowym, pomarańczowym i ananasowym z dodatkiem zaskakującej kwaskowej posypki. Bez barwników i sztucznych aromatów.
Cena za opakowanie 100 g – 3,20 zł
Cena za opakowanie 200 g – 6,00 zł

Żelki jak SMOK Jogurtowe – w 3 owocowych smakach: malinowym z nadzieniem ananasowym, pomarańczowym z nadzieniem wiśniowym, cytrynowym z nadzieniem jabłkowym oraz dodatkową puszystą jogurtową warstwą. Każdy żelek w kształcie smoczej głowy! Bez barwników i sztucznych aromatów.
Cena za opakowanie 100 g – 3,20 zł


Żelki jak SMOK Owocowe – w aż 6 smoczych smakach: malinowym, jabłkowym, cytrynowym, wiśniowym, pomarańczowym i ananasowym. Każdy żelek w kształcie radosnego smoka! Bez barwników i sztucznych aromatów.
Cena za opakowanie 100 g – 3,20 zł
Cena za opakowanie 200 g – 6,00 zł



tagi: Żelki jak SMOK!, Wawel,