Kampanie i Promocje

Leżajsk Pełne – nowy wymiar historii podkarpacia

Środa, 06 czerwca 2018
Regionalna marka Leżajsk przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej.
Aby zobaczyć co kryją historyczne etykiety, wystarczy smartfon z dostępem do internetu. Na grafice każdej limitowanej butelki Leżajska Pełnego ukryto specjalny znacznik, który dzięki stronie www.lezajsk.com/retro generuje wirtualny model z ciekawostką z czasów, gdy piwo z tą właśnie etykietą było dostępne na rynku. Nie mając butelki pod ręką również można zeskanować etykiety telefonem, wprost z ekranu komputera, wchodząc na tę samą stronę internetową.

Na stronie wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality), która pozwala odkryć ważne momenty z historii regionu w innowacyjny, atrakcyjny sposób. Program nie wymaga pobrania dodatkowej aplikacji, działa szybko, sprawnie i na zdecydowanej większości modeli smartfonów pracujących w systemie Android oraz iOS. Jest to jedna z pierwszych na świecie realizacji, w której AR uruchamiana jest z poziomu strony internetowej, a nie dedykowanej do tego aplikacji.

Technologiczny wehikuł czasu

W kolekcji znalazły się 4 etykiety nawiązujące do historycznych opakowań Leżajska Pełnego z lat 70., 80. i 90. ubiegłego wieku. Pod etykietą z lat 70. ukryty jest symbol przypominający największy sukces w historii siatkarskiej drużyny Resovii Rzeszów - srebrny medal w Pucharze Europejskich Mistrzów Klubowych w 1973 roku.

Na etykiecie ożywają wspomnienia tego niezwykłego sezonu, w którym zespół z Podkarpacia ogrywał najlepsze kluby Europy, a w jego barwach występowały prawdziwe siatkarskie legendy. Skład tamtej drużyny był tak mocny, że nawet na ławce rezerwowych siedzieli reprezentanci Polski.

Równie ważne i pamiętne dla regionu historie kryją pozostałe etykiety, o czym można przekonać się wchodząc na stronę www.lezajsk.com.pl.

Regionalna kampania piwa Leżajsk Pełne

Limitowana edycja historyczna Leżajska Pełne dostępna jest w sklepach na terenie woj. podkarpackiego i lubelskiego. W ramach kampanii jubileuszowej marka zaplanowała szeroką komunikację m.in. na nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży oraz kampanię display, działania na Facebooku i PR.

Za przygotowanie opakowań odpowiada agencja Wilk Studio, kampanią OOH zajęła się agencja Just. Za pomysł kreatywny aktywacji i prace programistyczne silnika AR na dedykowanej stronie mobilnej odpowiada agencja TWIN .digital collective oraz Panowie Programiści. Za działania digital, social media oraz identyfikację wizualną kampanii w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki Leżajsk prowadzi agencja Roots.



tagi: Leżajsk Pełne, piwo, alkohole,