Rozmowy niefiltrowane

Trudna przyjaźń

Piątek, 01 czerwca 2018 HURT & DETAL Nr 05/147. Maj 2018
Każdy sklep ma swoich trudnych klientów. My także. Kiedyś zaczął nas odwiedzać pewien mężczyzna, który w kontakcie z pracownikami zawsze był nieuprzejmy i nerwowy. Pewnego dnia widząc, że ze złością wychodzi ze sklepu poszedłem za nim i zapytałem czy możemy w czymś pomóc, bo widzę, że nie jest zadowolony z zakupów. Bardzo uczciwie odpowiedział mi wtedy, że wszystko w porządku tylko on ma trudny charakter i po prostu taki jest. Przy bliższym poznaniu okazało się, że jest to bardzo dobry człowiek i szybko stał się przyjacielem sklepu. To jednak nie koniec historii. Okazało się, że on też pracuje w handlu. Jako, że z racji znacznej odległości jego biznesu od naszego, nie stanowił dla nas konkurencji, w momencie, gdy poprosił o pomoc w zakresie dostawców i asortymentu, z chęcią mu jej udzieliliśmy. On sam zdawał sobie sprawę ze swoich wad i żartował, że swoim pracownikom daje premie za to, że muszą znosić jego humory.
Andrzej Auguścik
Właściciel sklepu w Żabiej Woli



tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,