Kampanie i Promocje

Napoje CLIC budują nową pozycję

Poniedziałek, 28 maja 2018
Agencja strategiczno-kreatywna BE7 zajęła się repozycjonowaniem marki CLIC, opracowaniem strategii i komunikacji.
W chwili obecnej w portfolio produktów FRUIT OCEAN występują trzy napoje pod marką CLIC: CLIC ACTIVE, CLIC CALORIE BURN oraz CLIC VITALITY. Firma ma plan także na kolejne linie produktowe napojów funkcyjnych, widząc duży potencjał tej kategorii.

„Konsumenci z jednej strony przyzwyczają się do marek i ich produktów, z drugiej – nieustannie poszukują i sięgają po nowości. Dlatego zmiana wizerunku marki, choć wiąże się z wieloma wyzwaniami, jest na stałe wpisana w jej historię. Dla CLIC’a nadszedł czas zmian. To bardzo ekscytujący moment zarówno dla Klienta jak i dla nas - twórców nowej strategii i platformy komunikacji. Już niedługo "odpalimy" markę CLIC na nowo, włączając konsumentów w jej świat, nadając jej bardzo wyrazisty charakter” – mówi Aleksandra Szczykutowicz, Project Manager BE7.

Agencja BE7 została zaproszona do przeprowadzenia relaunchu marki CLIC. W ramach współpracy przygotowała strategię wraz z komunikacją dla całej gamy produktowej, zajmując się także projektem nowych etykiet.

BE7 prowadzi kampanię wizerunkowo-sprzedażową, która wystartowała już w sektorze B2B. Niebawem ruszą działania kierowane do konsumentów.



tagi: napoje , CLIC , kampania wizerunkowo-sprzedażowa ,