Celem organizatorów konkursu od początku było zainspirowanie najmłodszych fanów futbolu, by wykazali się jak największą pomysłowością, kreatywnością i zaangażowaniem. Nie zawiedli się. Zdjęcia i filmiki nadsyłane przez uczestników były oryginalne, a ich idole – nie zawsze tacy sami. Dzieci wcielały się w najróżniejsze postaci – od piłkarzy, przez selekcjonera Adama Nawałkę, aż po prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej – Zbigniewa Bońka. Tą ostatnią stylizacją prawdziwą furorę zrobiła malutka Marysia Kalbarczyk, której zgłoszenie dotarło do organizatorów w ostatniej chwili, tuż przed zakończeniem konkursu. Teraz Marysia i czterech innych uczestników zabawy: Dominik Kościański (Łukasz Fabiański), Jakub Dziuba (Kamil Grosicki), Jakub Rapita (Wojciech Szczęsny) oraz najmłodszy w towarzystwie – trzyletni Paweł Lubaski (również jako „Grosik”) w ramach nagrody otrzymają koszulki reprezentacji Polski z własnym nazwiskiem i numerem swojego idola oraz upominki zarówno od Polskiego Związku Piłki Nożnej, jak i sponsorów konkursu – firm Tymbark i Electrolux.
Wymieniona powyżej piątka to nie jedyni wyróżnieni. W każdym tygodniu trwania konkursu zestawami piłkarskich gadżetów nagradzanych było po 3 uczestników, a na stronie
www.konkurs.zpodworkanastadion.pl można ponadto znaleźć galerię najciekawszych zgłoszeń. Znaczna ich część została nadesłana przez uczestników największej w Europie piłkarskiej rywalizacji dla dzieci – turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Jego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej, sponsorem głównym – od 12 lat firma Tymbark, zaś brązowym – Electrolux. Już w czerwcu ruszają zapisy do kolejnej, XIX edycji rozgrywek, w których w przeszłości występowali m.in. Arkadiusz Milik, Piotr Zieliński, Bartosz Bereszyński czy Paulina Dudek. Szczegóły znajdują się na stronie
www.zpodworkanastadion.pl.