Słowa rodziny, trenerów, kolegów. Słowa zachęty, otuchy, wsparcia, motywacji. Te słowa, które słyszą najmłodsi piłkarze – towarzyszą im w drodze z podwórka na największe stadiony świata. One budują ich charaktery i są wsparciem na najważniejszych rozgrywkach!
Opowieść o wspaniałej piłkarskiej przygodzie przedstawiona w najnowszej kampanii Tymbarku to historia, o której marzą mali piłkarze na początku swojej kariery: pójść w ślady takich piłkarzy jak Arkadiusz Milik i zagrać kiedyś w Reprezentacji Polski. Udział w Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” właśnie im to umożliwia.
Wraz z małymi sportowcami w kampanii występuje Arkadiusz Milik – Ambasador Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Tymbark już od 12 lat wspiera dziecięcą piłkę nożną jako główny sponsor organizowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej Turnieju, który był początkiem piłkarskich karier ponad 50 Reprezentantów Polski różnych kategorii wiekowych. W tym gronie, oprócz napastnika włoskiego SSC Napoli, są także inni Reprezentanci Polski: Piotr Zieliński, Tomasz Kędziora, Bartosz Bereszyński, Marcin Kamiński oraz najdroższa polska piłkarka w historii – Paulina Dudek, zawodniczka Paris Saint Germain.
Spot o słowach, które dają moc, emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD i na YouTube. Kampania będzie wspierana także poprzez działania PR, współpracę z influencerami, a także m.in. przez działania digitalowe, aktywność w social mediach i materiały POS oraz aktywność marki w przestrzeniach sklepowych.
Zachęcamy do obejrzenia spotu o słowach, które dają moc:
https://youtu.be/2cd54aBGHyg Start kampanii: 21.05.2018 r.
Agencja reklamowa: Scholz & Friends
Projekty POSM: BrandBackup
Dom mediowy: Starcom