Z rynku FMCG

Südzucker Polska S.A. ze sklepem internetowym B2B

Poniedziałek, 23 kwietnia 2018
Firma Südzucker Polska S.A. uruchomiła sklep internetowy dla klientów biznesowych. Platforma oferuje możliwość zamawiania produktów w 3 kategoriach: przemysł produkty standardowe, przemysł produkty specjalne oraz produkty detaliczne. Nowe narzędzie daje klientom dużą elastyczność, pozwala zaoszczędzić czas i w wygodny sposób składać zamówienia.
Już od początku kwietnia klienci biznesowi Südzucker Polska S.A mogą korzystać z przyjaznego i funkcjonalnego sklepu internetowego B2B. Już dziś, każdy zarejestrowany użytkownik może pobrać niezbędne dokumenty jakościowe  i logistyczne bezpośrednio z platformy. Dodatkowo korzysta z wielu udogodnień, takich jak: lista ulubionych produktów, ponawianie zamówienia,  sprawdzanie statusu zamówienia czy  historii transakcji.

– Otwarcie sklepu internetowego B2B to dla nas kolejny krok na drodze innowacji i umacniania przewagi konkurencyjnej na rynku. – wyjaśnia Justyna Kapuśniak, Project Manager w  Südzucker Polska S.A.  – Nowa platforma sprzedaży to ogromne ułatwienie dla  klientów biznesowych. Oferta handlowa firmy w systemie online dostępna jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Klienci mogą składać zamówienie w dowolnym miejscu, korzystając z mobilnych urządzeń takich jak: laptop czy smartfon. Przyjazny dla użytkownika sklep pozwala w szybki i prosty sposób składać zamówienia oraz zapoznać się z aktualną ofertą produktową firmy. – dodaje Justyna Kapuśniak.

W przypadku pojawiających się pytań dotyczących funkcjonowania sklepu i obsługi zamówień, zespół sprzedaży B2B Südzucker Polska S.A zachęca użytkowników do kontaktu za pomocą dostępnego na stronie formularza.

Nowy sklep internetowy firmy Südzucker Polska S.A znajduje się pod adresem - https://b2b.suedzucker.pl/


tagi: Südzucker Polska , sklep internetowy B2B ,