Ponad 4 500 firm-wystawców z 70 krajów świata oraz ponad 150 000 gości zajmujących się produktami spożywczymi oraz technologią produkcji. W tym około 1 400 kupców.
Ogólnopolski Miesięcznik HURT & DETAL oraz Anglojęzyczny Magazyn dla Profesjonalistów Food from Poland wspierały medialnie tą wyjątkową wystawę zarówno w Polsce jak i w Barcelonie. Najnowsze wydania naszych dwóch tytułów były dostępne dla zwiedzających w specjalnie przygotowanych do tego strefach prasowych.
Wśród wystawców mogliśmy zobaczyć firmy z Polski, m.in.: Grupa Maspex, FC Pszczółka, Mlekovita czy Oshee Polska.
Zachęcamy do zobaczenia fotorelacji naszego wysłannika Marcina Michalskiego - Key Account Managera HURT & DETAL.
tagi: alimentaria , barcelona , hostelco ,
Carrefour uruchomił zaawansowany system CRM, pozwalający na...
Atakujący próbują wykraść cenne dane, takie jak...
Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...