Ponad 4 500 firm-wystawców z 70 krajów świata oraz ponad 150 000 gości zajmujących się produktami spożywczymi oraz technologią produkcji. W tym około 1 400 kupców.
Ogólnopolski Miesięcznik HURT & DETAL oraz Anglojęzyczny Magazyn dla Profesjonalistów Food from Poland wspierały medialnie tą wyjątkową wystawę zarówno w Polsce jak i w Barcelonie. Najnowsze wydania naszych dwóch tytułów były dostępne dla zwiedzających w specjalnie przygotowanych do tego strefach prasowych.
Wśród wystawców mogliśmy zobaczyć firmy z Polski, m.in.: Grupa Maspex, FC Pszczółka, Mlekovita czy Oshee Polska.
Zachęcamy do zobaczenia fotorelacji naszego wysłannika Marcina Michalskiego - Key Account Managera HURT & DETAL.
tagi: alimentaria , barcelona , hostelco ,
Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych...
Co trzeci Polak spośród regularnie kupujących online...
Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Pandemia, wojna, inflacja, czyli gwałtowne wydarzenia z...
W 2023 roku liczba wniosków o założenie jednoosobowej...