Kategorie produktów

Nowy sezon lodowy z Koralem

Poniedziałek, 16 kwietnia 2018 HURT & DETAL Nr 04/146. Kwiecień 2018
Sezon lodowy już tuż tuż... Razem z nim przychodzi czas na nowości. W 2018 r. PPL Koral zaprezentuje kolejny raz bardzo liczne nowe produkty zarówno pod marką Koral jak i pod marką z segmentu premium, czyli Bracia Koral. Będzie pysznie!
Kultowy Grand w nowej odsłonie

Totalnie nowej odsłony doczekały się lody na patyku z doskonale znanej linii Grand. Oprócz zupełnie odmienionego projektu opakowań, który teraz jednoznacznie informuje o klasie premium tego produktu, użyto najlepszej jakości czekolady, wybornych orzechów oraz pysznego sosu skomponowanego w 100% z najlepszych polskich malin. Dostępne będą 3 kompozycje smakowe: Classic, Orzech oraz Panna Cotta. Rok 2018 to będzie rok lodów Grand i Grand Gold!

Prestiżowa linia lodów Grand Gold oferuje już teraz 5 rewelacyjnych kompozycji smakowych. W tym sezonie nowościami będzie Grand Gold Mint (lody miętowe w oryginalnej czekoladzie belgijskiej) oraz Grand Gold Orange (lody śmietankowe z galaretką pomarańczową w czekoladzie belgijskiej). Bogaty asortyment lodów Grand Gold uzupełni także nowy batonik lodowy Coconut Snack o poj. 70 ml (lody kokosowe z sosem czekoladowym w mlecznej czekoladzie z wiórkami kokosowymi).

Nowoczesne smaki

Kolejną, intrygującą nowością będzie zupełnie nowa koncepcja pysznych lodów kawowych, czyli Koral Ice Coffee. W tym sezonie firma proponuje odmianę ulubionego Cappuccino w papierowym kubeczku z łyżeczką o poj. 220 ml. „Bardzo liczymy, że sukces tego produktu spowoduje spektakularny rozwój palety tej linii w kolejnych latach – wszem i wobec wiadomo, że kawa mrożona to jeden z ulubionych deserów Polaków” – podkreśla Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu w PLL Koral.

Koral nie zapomniał także o najmłodszych klientach, którzy od zawsze stanowią dla firmy priorytetową grupę odbiorców. Specjalnie z myślą o nich wprowadzony został nowy smak lodów Roller guma balonowa. Z kolei bestsellerowa rodzina lodów Świderek została wzbogacona o wersję Świderek Kolor, czyli lody waniliowe opasane kolorowymi wstążkami orzeźwiających wodnych lodów jabłkowych. Dla fanów marki Łaciate została przygotowana nowa propozycja puszystych lodów śmietankowo-czekoladowych w czekoladzie na patyku.

Kolejną spektakularną nowością od firmy Koral będzie zupełnie nowa linia lodów familijnych premium Lodowa Finezja. Jest to przepyszny lodowy deser wzbogacony o sosy i najlepszej jakości polskie owoce. Do wyboru będzie 5 kompozycji smakowych, do których użyto najlepszej jakości puszystą śmietankę, soczyste polskie owoce oraz oryginalną czekoladę belgijską.

Lody premium

Bracia Koral, czyli prestiżowa marka premium od Korala może się pochwalić wyjątkową linią lodów impulsowych. Konsumenci będą mieli możliwość skosztowania pysznych lodów śmietankowych w rożku z wiśniami i sosem wiśniowym – tę kompozycję smakową od Braci Koral można już śmiało nazwać mianem kultowej. Wielką nowością w kolekcji lodów Bracia Koral jest seria lodów o nazwie Smaki Dzieciństwa. Są to pierwsze na polskim rynku i jedne z pierwszych w Europie lody w krystalicznie transparentnych słoiczkach. W tej linii Koral proponuje lody „Sernik Mamusi” oraz „Krem Orzechowo-czekoladowy”. Producent chce przy tym zachęcić konsumentów do powtórnego wykorzystywania opróżnionych opakowań, czyli eko-polityki packaging second life. „Słoiczki są na tyle ciekawe, że możemy zastosować je do innych celów np. jako pojemniki na przyprawy, słodycze, makarony czy też nawet na skarbonkę. Niebawem na naszym profilu Facebook’owym pokażemy kilka inspirujących przykładów i pomysłów” – zapowiada Piotr Gąsiorowski.

Błogie chwile

„W tym roku linia lodów Grand będzie miała bardzo szerokie wsparcie marketingowe ATL i BTL. Między innymi od końca marca będzie wyświetlany nowy spot telewizyjny, dużo się będzie działo również w Internecie. Co więcej – zaplanowaliśmy wielki konkurs konsumencki pt. „GRAND-Błogie Chwile”, w ramach którego przygotowaliśmy aż 500 atrakcyjnych nagród, m.in. wycieczki na Gran Canaria. Nie mogę jeszcze zdradzić wszystkich szczegółów, ale zapewniam, że rok 2018 będzie rokiem marki Grand” – podkreśla ekspert z firmy Koral.

A co Koral przygotował dla detalistów? Jak co roku będą nowe plansze, cenniki, plakaty, wobblery, potykacze, itp. „Będą one dostępne u naszych dystrybutorów i na bieżąco dostarczane do punktów handlowych. Od wielu lat bardzo dużo inwestujemy w sprzęt chłodniczy i ekspozycyjny, który następnie jest nieodpłatnie udostępniany naszym partnerom biznesowym w ramach corocznego wsparcia sprzedaży. W handlu detalicznym w obrocie znajduje się już przeszło 100 000 naszych urządzeń i co roku wprowadzamy kolejne kilka tysięcy i nie planujemy w tej kwestii zmian. Co bardzo ważne – zakupujemy wyłącznie najnowszej generacji sprzęt od najbardziej uznanych i kompetentnych producentów. Dowodem doskonałej jakości jest fakt, że przeciętny okres jego amortyzacji przekracza dziesięć lat, a jest on non stop wykorzystywany w placówkach handlowych” – tłumaczy Piotr Gąsiorowski.



tagi: Koral, lody,