Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Czwartek, 12 kwietnia 2018 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 04/146. Kwiecień 2018
Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, Junior PR Managera w firmie Prymat kieruje Joanna Kowalska.
Prymat to czołowa firma jeśli chodzi o rynek przypraw w Polsce. Jak wygląda obecnie sprzedaż Waszych produktów i w jaki sposób dbacie o wysoką jakość produktów?

Prymat sp. z o.o., właściciel m.in. marek Prymat, Kucharek i Smak, jest liderem rynku sprzedaży wolumenowej w kategorii przypraw sypkich definiowanego jako przyprawy jednorodne, mieszkanki przypraw i przyprawy uniwersalne. Oferujemy produkty starannie wyselekcjonowane i spełniające rygorystyczne standardy. Zawsze stawiamy na sprawdzonych dostawców, oferujących najlepsze przyprawy na rynku. Oczywiście, aby nasze zioła i przyprawy miały odpowiednie walory w zakresie smaku, aromatu i wyglądu oczywistym jest, że muszą być one uprawiane w najlepszych dla siebie warunkach klimatycznych.

Pozycję lidera potwierdza też fakt, iż Wasze produkty promowane są przez znanych kucharzy. Jak obecnie wygląda promocja przypraw Prymat?

Prymat jest doradcą kulinarnym, wsparciem i źródłem przydatnej wiedzy dla konsumenta w codziennym gotowaniu, który uczy, dzieli się inspiracjami, przepisami kulinarnymi, poradami, a także zdjęciami potraw i filmami video. Istotnym elementem komunikacji jest współpraca ze znanymi kucharzami. Ważną rolę odgrywa tutaj Robert Sowa, ambasador marki Prymat, który ostatnio został jurorem w prestiżowym programie TOP CHEF. Ponadto współpracujemy także z innym popularnym mistrzem – Michelem Moran, który prowadzi program „Doradca Smaku” w TVN. Dużą część komunikacji prowadzimy w internecie, głównie poprzez nasz serwis kulinarny DoradcaSmaku.pl, który znajduje się w TOP 10 serwisów kulinarnych w Polsce*.

Podążając za trendami w portfolio Prymat pojawiła się nowa marka produktów „To naturalne” z ceryfikatami. Czym wyróżnia się linia?

Po wnikliwiej analizie rynku i przeprowadzonych badaniach wprowadziliśmy całkowicie nową markę przypraw ekologicznych „To Naturalne”. Przyprawy ekologiczne to odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta, szczególnie dbającego o zdrowie i świadomie wybierającego produkty ze sklepowej półki. Proces produkcji, przechowywania i przetwarzania ekoproduktów jest regularnie kontrolowany przez niezależne organizacje. Produkty marki To Naturalne posiadają dwa certyfikaty – Euroliść oraz Bio-Siegel, poświadczające, iż jest to żywność ekologiczna, produkowana według restrykcyjnych norm. Ponadto nasze przyprawy nie zawierają dodatku soli, barwników czy sztucznych składników.


tagi: Marta Klęka-Nowa, Prymat, wywiad,