Marka własna POLOmarketu – diabeł tkwi w szczegółach
Środa, 11 kwietnia 2018
Największa polska sieć supermarketów sukcesywnie rozwija kategorię private label. Niedawno do oferty marek własnych w POLOmarkecie dołączyły gotowe zupy i sosy oraz słodycze i bakalie. Na sukces tej kategorii wpływa zresztą nie tylko szeroki wybór produktów na sklepowych pólkach, ale również ich specyfikacja i wysoka jakość.
- „Jak to zwykle bywa, diabeł tkwi w szczegółach” - to powiedzenie znane każdemu - mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w POLOmarkecie. – Produktów marki własnej nie wystarczy tylko mieć i sukces murowany. Na sukces sprzedażowy wpływa wiele czynników, a najważniejszy z nich to jakość. Jakość, która dopasowana jest do otoczenia rynkowego poprzez specyfikację produktu, jego opakowanie jednostkowe oraz zbiorcze. Wszystkie te szczegóły odgrywają decydującą rolę w odbiorze całości oferowanego produktu. Dlatego zespół kupców i specjalistów z działu rozwoju jakości i marketingu współpracuje ściśle ze sobą w jednym celu - aby wyjątkowość oferty zaproponowanej sprawiała, że nasz klient będzie zadowolony.
W ofercie POLOmarketu pojawiły się nowe produkty marki własnej „GOtove”. Dotychczas pod sztandarem tej marki znajdował się szereg smacznych i szybkich obiadów domowych, m.in. gołąbki, pulpety, flaki czy fasolka po bretońsku. Niedawno dołączyły do nich również sosy oraz zupy (instant i gotowe), a wśród nich między innymi barszcz czerwony instant, żurek, barszcz biały i zupa pieczarkowa do gotowania, sos pieczeniowy i sos pieczarkowy.
Dania do podgrzania i produkty instant są propozycją dla zabieganych, którzy szukają gotowego i smacznego rozwiązania. W asortymencie sieci znajduje się wiele tradycyjnych smaków charakterystycznych dla kuchni polskiej. Produkty „GOtove” wyróżniają się przy tym nowoczesnym i estetycznym opakowaniem o minimalistycznym designie.
Asortyment POLOmarketu został wzbogacony również m.in. o nowe indeksy marki „Bacalis” (mieszanka bakalii, orzechy włoskie łuskane i inne), „Conchador” (pianki w czekoladzie i biszkopty z galaretką) oraz artykuły pieczeniowe pod marką „Marysia” (kwasek cytrynowy, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia i żelatyna). Produkty z kategorii private label cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów sieci. Śmiało mogą one konkurować nawet z najbardziej rozpoznawalnymi na rynku markami. Charakteryzują się wysoką jakością i jednocześnie niską ceną.
Światowym liderem rynku sztucznej inteligencji są Stany...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.