Kampanie i Promocje

DrWitt Multiwitamina w kampanii radiowej

Wtorek, 27 marca 2018
DrWitt Premium zachęca, by na co dzień sięgać po pyszną porcję odporności. W trosce o swój organizm w okresie przeziębień warto sięgać po szklankę DrWitt Multiwitamina. O korzystnych właściwościach funkcjonalnego produktu przypomina kampania radiowa.
Produkty DrWitt wyróżniają się na rynku soków i napojów dzięki konkretnym funkcjom wspierających organizm. Bogate w witaminy produkty to smaczny i wygodny sposób na suplementowanie ważnych dla zdrowia i samopoczucia składników. Szklanka DrWitt Multiwitamina to codzienna porcja witamin A, B6, B12, C i kwasu foliowego, które wspierają odporność.

Reklama radiowa to kolejna odsłona kampanii marki DrWitt. Dotąd mieliśmy okazję obejrzeć jej spoty w telewizji i na VOD.. Spoty radiowe można usłyszeć w najpopularniejszych stacjach, m.in. RMF FM, Radio ZET, Antyradio, Plus, Chilli Zet, Gold Zet, Radio Pogoda, Złote Przeboje, TOK FM, Eska, Plus, czy Vox.

DrWitt Premium to produkty funkcjonalne wspierające zdrowie – każdy z przypisaną odpowiednią funkcją. Jedna z nich to odporność, siła organizmu, którą zapewniamy sobie wraz z każdym łykiem DrWitt Multiwitamina. Pozostałe produkty DrWitt wspomagają: witalność, koncentrację, antyoksydację, urodę, metabolizm lub stanowią źródło błonnika. Jak informuje marka, przed ich użyciem nie trzeba konsultować się z lekarzem czy farmaceutą, bo picie każdego dnia ulubionego DrWitta sprzyja dobremu samopoczuciu i zdrowiu.

Start kampanii: 26.02.2018 r.
Agencja reklamowa: Heads Advertising
Dom mediowy: Starcom



tagi: DrWitt , multiwitamina kampania radiowa ,