Z rynku FMCG

Cisowianka Perlage po raz trzeci oficjalnym sponsorem głównym legendarnego wyścigu tysiąca mil.

Poniedziałek, 19 marca 2018
Jedyny i niepowtarzalny! Ekscytujący! Bajecznie odjazdowy! - to nieliczne z tytułów, którymi światowe media podsumowują co roku rajd samochodów zabytkowych Mille Miglia Storica. Jest to bezsprzecznie jedno z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń w światowym kalendarzu sportów motorowych. Ubiegłoroczna edycja Wyścigu Tysiąca Mil była jeszcze bardziej wyjątkowa – minęło 90 lat od zorganizowania pierwszego wyścigu pod tą nazwą, 60 lat od chwili jego zawieszenia i 40 lat od decyzji o jego reaktywacji w formule Mille Miglia Storica.
Magia Mille Miglia przyciąga do niego największe światowe nazwiska. W wyścigu na 1000 mil udział brali między innymi: Rowan Atkinson, Jay Leno, Jeremy Irons, Adrien Brody czy niezwykle popularna we Włoszech Kasia Smutniak. Tym bardziej cieszy fakt, że przy rajdzie pojawia się po raz kolejny jedyna w historii polska marka - Cisowianka Perlage. Nasza musująca woda, poza wystawieniem swojej załogi – Perlage Team, pełni rolę Sponsora Głównego tej uważanej za najbardziej prestiżową imprezę motoryzacyjną aut klasycznych na świecie. Obecność puszek z limitowanych edycji Mille Miglia można zauważyć praktycznie na każdym kroku, Perlage bowiem poza posiadaniem statusu sponsora była również oficjalnym napojem rajdu.

Prezentując podsumowanie jubileuszowej Czerwonej Strzały w 2017 roku organizatorzy, jak zawsze, podali kilka ukazujących skalę tego wydarzenia liczb: w rajdzie wzięło ponad 450 klasycznych samochodów reprezentujących 71 różnych marek. Ponad 150 ze startujących aut jest uznanych za bezcenne. W zmaganiach wystartowało ponad 900 uczestników z 37 krajów świata. Ekipy w ciągu czterech dni zmagań pokonały około 1 700 kilometrów starannie wyznaczonej trasy wiodącej przez ponad 220 włoskich gmin. Przy Mille Miglia akredytowało się blisko 2 000 przedstawicieli mediów z całego świata. Organizacyjnie na miejscu przy przedsięwzięciu pracowało ponad 2 500 osób. Startujące ekipy skorzystały z 4 000 tysięcy pokoi hotelowych. Każda z zaangażowanych w przedsięwzięcie osób wypiła podczas rajdowego tygodnia średnio po 39,4 puszek Perlage…  


Kolejne emocje związane z Wyścigiem Tysiąca Mil już niedługo. Tegoroczna edycja legendarnego wyścigu wystartuje już 16 maja. Trasa podzielona na 4 etapy prowadzić będzie z Brescii do Cervia Milano Marittima a następnie do Rzymu; z Wiecznego Miasta kierowcy skierują się do Parmy a zmagania zakończą się na mecie w Brecii.

Na starcie 1000 Miglia 2018 tak jak w latach ubiegłych pojawi się reprezentujący Polskę Perlage Team. Ponownie też polska marka Cisowianka Perlage będzie oficjalną wodą Mille Miglia Storica. Wielka przygoda już blisko!



tagi: Cisowianka Perlage , wyścig tysiąca mil. ,