Wywiady

Trzy pytania do...

Czwartek, 15 marca 2018 HURT & DETAL Nr 03/145. Marzec 2018
Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director w firmie Ravi kieruje Monika Kociubińska.
Jakie nowości w ostatnim czasie pojawiły się portfolio RAVI?

W ostatnim czasie rozszerzyliśmy ofertę produkcyjną Ravi Sp. z o.o. o nową, wyjątkowo ciekawą pozycję. Chodzi oczywiście o woreczki zapachowe. Są one świetnym uzupełnieniem stale rosnącej w siłę gamy produktów zapachowych pod marką Clean Therapy. Podczas projektowania nowego wyrobu jednym z najtrudniejszych, a zarazem najważniejszych zadań jest odpowiedni dobór zapachów w danej kolekcji. Staramy się, aby te oferowane przez nas były unikalne w odniesieniu do propozycji innych producentów obecnych na rynku.

Proszę opowiedzieć więcej o samych produktach? W jaki sposób wpisują się w rynkowe trendy?

Woreczki zapachowe to świetna propozycja dla osób dla których, tak jak dla nas, piękne zapachy maja ogromne znaczenie. Oferujemy je w postaci delikatnych perfumowanych kryształków zamkniętych w kolorowych woreczkach z zawieszką. Jest to wielofunkcyjny produkt, który może być z powodzeniem stosowany w szafach, szufladach, garderobach, damskich torebkach, torbach podróżnych, a także w samochodach. Woreczki doskonale wpisują się w obecne trendy rynkowe – wyglądają prosto, a zarazem elegancko i estetycznie, a przy tym są bardzo praktyczne. Do ich największych atutów możemy zaliczyć również bardzo dobrą trwałość zapachu, który utrzymuje się aż do 4 tygodni. Obecna kolekcja to zestaw 6 harmonijnie dobranych kompozycji: Fresh Citrus, Peach Blossom, Pure Cotton, Lavender Fields, Strawberry, Mountain Skyline wśród których każdy znajdzie swój ulubiony zapach, do którego będzie z przyjemnością wracał. W niedalekiej przyszłości rozważamy również rozszerzenie kolekcji o kolejne warianty.

W 2018 roku zaplanowali Państwo intensywny rozwój marki Clean Therapy, jakie działania będą temu towarzyszyły?

Na ten moment nie możemy zdradzać zbyt wiele, jednak możecie być Państwo pewni, że niebawem wprowadzimy na rynek sporo nowości. Cały czas pojawiają się nowe koncepcje produktów, nad których wdrożeniem pracuje zespół specjalistów. Głównym zamierzeniem jest to, aby produkty spełniały w najwyższym możliwym stopniu oczekiwania naszych klientów, charakteryzując się przy tym wysoką jakością a jednocześnie mogły być oferowane w korzystnej cenie.



tagi: Violetta Kania, Ravi,