Kampanie i Promocje

Powrót energii w nowej kampanii TIGERA

Środa, 14 marca 2018
Nowa kampania TIGER Energy Drink przypomina życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wciąż wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na epickie zwycięstwa. Spot zarazem eksponuje główne hasło marki „Power is back” oraz rolę napoju TIGER w motywowaniu do podejmowania wysiłku.
Spot przedstawia szereg potknięć, slapstickowych upadków, bolesnych pomyłek i popularnych w Internecie wielkich sportowych „faili”. Obrazom towarzyszy głos lektora, który niczym motywacyjny mówca wychwala MISTRZÓW, czyli tych którzy pomimo swoich potknięć i błędów nie przestają się starać i próbują udowodnić, że w końcu im się uda... Marka zwraca uwagę na to, co być może nie wszyscy dostrzegają: właśnie oni, wytrwali w treningach, nieidealni… finalnie zwyciężają. Takich mistrzów wspiera TIGER Energy Drink. W finale bohater z pierwszych scen odnosi „epickie zwycięstwo” – udaje mu się wykonać na motocyklu fantastyczny trik, którego się uczył.

W nowej kampanii TIGER utrzymuje swój energetyczny i humorystyczny styl, jednak tym razem skupia się też na czymś naprawdę ważnym – na motywowaniu do rozwoju, niepoddawania się i ciągłego pokonywania samego siebie, na przekór trudnościom. Wieńczące spot hasło „Power is back” przypomina, że napój energetyczny TIGER zawsze dodaje energii właśnie wtedy, gdy trzeba spróbować jeszcze raz , aby finalnie zwyciężyć.

Start kampanii: 12.03.2018 r.
Kreacja i Strategia: Brasil
Social Media: The Digitals, Grupa Scholz&Friends
Dom mediowy: Starcom
Zobacz spot: https://youtu.be/uTLJ23jFAIE


tagi: TIGER , kampania , TIGER Energy Drink ,