Kampanie i Promocje

Kaufland z nowymi kampaniami wizerunkowymi i produktowymi

Czwartek, 08 marca 2018
Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową i produktową kampanię reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym. Sieć uruchamia także kampanię digitalową pod hasłem „Lada mi odpowiada”.
Kampania „Spotkajmy się przy ladzie” przedstawia serię spotów reklamowych, ukazujących rozmowy przy ladzie obsługowej pomiędzy pracownikiem sklepu a klientem. W spotach znajdziemy także odniesienia do codziennych scen z życia klientów.

„Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe. W ramach kampanii, która potrwa do końca 2018 roku, przewidziane są spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania digital.

„Lada mi odpowiada” jest formatem przeznaczonym tylko do Internetu. Spoty mają humorystyczny, abstrakcyjny charakter. Ich bohaterami jest dwójka sprzedawców, którzy będą wchodzić w interakcje z klientami.

Celem obydwu kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu produktów świeżych w przestronnych ladach z produktami mięsnymi, wędlinami, garmażeryjnymi i serami, obsługiwanych przez pracowników sklepów Kaufland.

Kreacja kampanii: Leo Burnett
Reżyser spotów: Marcin Ziębiński
Dom produkcyjny: FeelMovie
Dom mediowy: Zenith

Linki do spotów:
Spotkajmy się przy ladzie – pierwszy spot
Lada mi odpowiada – Ząb kompozytora



tagi: Kaufland, kampania ,