Kampanie i Promocje

„Wędliny tak dobre, że się chwalimy” – nowa kampania promocyjna Stokrotki

Czwartek, 08 marca 2018
Rozpoczęła się kampania promocyjna Stokrotki pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy”. W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych firma podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach.
W ostatnich latach można zaobserwować rosnącą świadomość konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania, którzy coraz większą uwagę przywiązują nie tylko do smaku, ale również jakości i składu wybieranych przez siebie produktów. Nowa kampania ma na celu ukazanie wysokich walorów wędlin o dużej mięsności dostępnych w sieci sklepów „Stokrotka”.

Dysponujemy bogatą ofertą wędlin z wysoką zawartością mięsa zarówno od ogólnopolskich producentów, jak i lokalnych dostawców. Wyroby wędliniarskie są dostarczane do naszych sklepów codziennie, co gwarantuje najwyższą jakość i świeżość oferowanych produktów. Zależy nam na rzetelnej, transparentnej komunikacji z klientami, dlatego zawsze umożliwiamy im dostęp do szczegółowych informacji na temat składu poszczególnych produktów, które są podane m.in. na etykiecie z ceną. – mówi Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu firmy Stokrotka Sp. z o.o.

Na potrzeby kampanii przygotowano spoty telewizyjne oraz radiowe. Dodatkowo działania promocyjne będą wspierane przez billboardy, informacje w social mediach oraz materiały POS w sklepach.  

Nowa kampania jest jednym z elementów prowadzonej przez nas strategii komunikacyjno-wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na działania promocyjne z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, które pozwolą nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. – dodaje Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.



tagi: Stokrotka, Wędliny tak dobre, że się chwalimy, kampania promocyjna ,